Fără concesii
După ce am testat noua generație Skoda Superb, cu ocazia testelor internaționale, acum ne-am întâlnit din nou cu nava amiral a producătorului ceh. Pe drumurile patriei am condus cea mai puternică versiune, în echiparea de top Laurin&Klement. Ne-a scăpat ceva prima oară? Afli din rândurile următoare. Avem, desigur, și un video.
-
Seriff, vineri, 14.03.2025 12:01
@nsrei, ai ramas in urma, masina merita banii, focus RS nu se mai fabrica de ceva timp, zi-mi tu un sedan de astfel dimensiuni cu 265 de cai mai ieftin.
-
ds, vineri, 14.03.2025 13:41
Poate să adapi calu' lu' Georgescu, că RS nu se mai fabrică din 2018...
-
mult, mult prea scumpă, vineri, 14.03.2025 15:50
pentru ce oferă!
-
Andrei, vineri, 14.03.2025 16:06
Mult pentru o Skoda, iar motorul de 265CP e o risipa, sasiul nu ii face fata decat pe drumuri drepte. Skoda merita atunci cand ai nevoie de spatiu si dotari de baza si asteptari realiste de la sasiu, care e sub un VW.
-
eu, vineri, 14.03.2025 16:08
usor invechit conceptul pentru 2025. majoritatea producatorilor au renuntat la sedan. insa avantajul major al superbului e ca doar arata a sedan, in timp de deschiderea portbagajului e larga si practica, cu tot cu luneta, ca la octavia. si desigur, faptul ca per total a fost mereu si inca este o masina foarte solida si fiabila, bine primita si apreciata de public. toate astea nu sterg insa imaginea de invechit, ca si concept. daca ai peste 50 ani si esti foarte conservator in preferinte si sobru/discret in atitudine, superb sedan ar putea totusi sa ti se potriveasca manusa. personal, daca ar fi sa am nevoie de o masina atat de ... interminabila interior/exterior, as alege versiunea combi. cine are combi stie ca marginea aia joasa de incarcare face totii banii.
-
grila aia, vineri, 14.03.2025 18:11
parcă e Gheorghe Doja după ce a luat o sapă în dinți la răscoală
-
inexorabil, vineri, 14.03.2025 18:31
Făn-eu, cum talanga lui Hector se face că reproduceţi cu toţii (nişte voi…cunoaştem prea bine marfa!) aceleaşi şabloane, pardon, axiome? Coane, ascultă-l pe moşu’ : măcar când şi când, mai variaţi şi voi (nu doar cu mândrele). “Ştiţi” voi (şi vă daţi şi sentenţioşi-incontestabili-inatacabili) că sedanul (sau coupé-ul) n-ar mai fi de actualitate, că s-ar preta doar “bătrânetului”…M-hm! Unde/cum se constată sau cine stabileşte? “Realiştii” de pe L14?! Nu, mulţumim! Preferăm să cercetăm…piaţa (unde închipuirile/samavolniciile voastre n-au sens/valoare nici ca hârtie igienică). Neîndoielnic fiind faptul că, în general, piaţa (nici n-ar mai fi nevoie să precizez: Globală…) va preţui (ba încă multă vreme!) forma de caroserie consacrată ((iar amatorii de senzaţii sport, totodată…cunoscătorii, vor miza tot pe coupé – plus Otto, plus, desigur, “manuala” – da, biiine, “joacă sârba în trei pedale”…aşa, şi?! / joacă direct pe creierii (nu şi creiere :D) voştri (Stângo-îmbâcsiţi – ca să continui ideea din paranteza anterioară) sau ce??)). PS. Şi bagă odată în craniul cela de granit al tău că…autovotarea (fidelă manierei “subtile” psihologic “Nu multă, ca să nu bată la ochi, dar neapărat rapidă”) nu ţine loc de popularitate (başca instituţională), de argumente nici atât… Deci nu-ţi mai irosi timpul: ia pulpa!
-
inexorabil, vineri, 14.03.2025 20:51
Pentru cine crede că mă exprim încifrat-ezoteric: “L14” = B-dul Libertăţii nr. 14 (Bucureşti). Iar cine n-are idee ce reprezintă să efectueze un “sărci” pe “goagăl” (:D) şi va afla negreşit (sursa unică, standardizată, a tuturor belelelor noastre sociale şi naţionale…).
-
inexorabil, vineri, 14.03.2025 20:59
PS. Libertăţii…Ca să fie ironia completă (întru încununarea sorţii noastre – totuşi, care este intriga din “Terminator 2” ?...”No Fate”).
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 7 martieEchilibruAm testat noul Audi Q5, în versiunea echipată cu motor diesel de 2.0 litri, care oferă 204 cai putere. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cum se simte de la volan noul SUV german. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 5 martieCarpe DiemLibertatea pe care ți-o oferă o mașină decapotabilă este greu de egalat, chiar și atunci când temperatura de afară nu ține cu tine. Noul BMW M4 Competition Cabrio facelift este exemplul perfect de mașină care te încurajează să trăiești clipa atunci când o conduci. Carpe diem! Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 25 februarieIz de vacanțăAm zburat în Grecia pentru a conduce noul Volkswagen Transporter. Mașina testată de noi a fost varianta E-Caravelle, adică pur electrică. Afli mai jos ce impresie ne-a lăsat și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 18 februarieSpecialitatea caseiÎn prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 11 februarieAsul electrizantNoul Mini Aceman vrea să fie recunoscut ca un model de referință pentru marca britanică. Am condus primul model exclusiv electric al producătorului, în versiunea de bază Aceman E. Ți-am pregătit tot ce trebuie să știi despre cel mai nou membru al familiei Mini și ți-am mai pregătit și un video cu noul model. Citeste tot
oh vai , cehii au calibrat această motorizare astfel încât cei 265 de cai putere să fie cumpătați... la pretul de 49999 euro. Zau ? De banii astia luai acum cativa ani Ford focus RS 2.3 ecoboost 350CP. si ti mai ramaneau si bani de adapat caii...