
Echilibru
Spre finalul anilor 2000, segmentul SUV-urilor compacte a devenit cel mai popular segment auto în mai multe regiuni. Dintr-o dată, clienții nu mai voiau modele sedan și break, ci își îndreptau atenția către aceste SUV-uri.
Fie din considerente de spațiu, fie din motive de siguranță.
Germanii de la Audi au înțeles direcția spre care se îndreaptă industria, tocmai de aceea, în 2008, constructorul din Ingolstadt prezenta prima generație Q5. Prima data la Salonul Auto de la Beijing și mai apoi la cel de la Los Angeles.
Prima iterație Audi Q5 a avut un succes răsunător, având în vedere că a fost comercializată în peste 1.6 milioane de exemplare, la nivel global. A urmat apoi a doua generație, care a depășit și ea pragul de 1 milion de exemplare vândute.
Aceasta din urmă a introdus și varianta de carsoserie Sportback pentru acest model.
În toamna anului trecut, Audi Q5 a primit o generație nouă. Din toate punctele de vedere. Asta pentru că, odată cu noua iterație, Q5 a trecut la o platformă modernă, care oferă mai multă tehnologie, dar și o gamă de motorizări 100% electrificată. Numele său este PPC.
Am condus noul Audi Q5, cu ocazia testelor internaționale organizate la Malaga, în Spania. Din cauza unui embargou, pe impresiile de condus, nu am putut să îți spunem, până acum, cum se simte de la volan SUV-ul german. Dar, acum că a expirat acest embargou, te invit să citești impresiile pe care mi le-a lăsat acest nou Q5.
Înainte de asta, ți-am pregătit un video cuprinzător cu versiunea S Q5 Sportback.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
performantele si consumul publicate de constructor au fost obtinute in conditii normale. in cazul testului nostru au fost alterate de prezenta la volan a unui megalodriver.