Declarație de forță
Pentru prima oară în lunga sa istorie, Mercedes-Benz Clasa G poate fi comandat acum într-o versiune pur electrică. Noi am testat-o pentru a-ți spune cum se conduce, dar și dacă celebrul off-roader și-a pierdut din esență odată cu adoptarea unui sistem de propulsie electric. Avem și un video.
-
Matei_cel_nou, miercuri, 07.05.2025 14:55
Mașina asta trebuia testata în off-road, acolo strălucesc cele 4 motoare care ar trebui sa fie superioare oricărui sistem de diferențiale. Și cum se comporta cu cele 3 tone. Pe șosea nu prea interesează pe nimeni autonomia și ținuta de drum, e doar o mașină de fițe. Nu o ia nimeni ca sa facă sute de kilometri sau sa meargă în confort.
-
Marius, miercuri, 07.05.2025 15:19
Ce pierdere de timp, energie și bani! De ce ai da bani pe varianta asta electivă?!
-
zarnesteanu, miercuri, 07.05.2025 15:28
G Class sta foarte bine la greutate. Cadillac Escalade IQ are 4.1 tone. E drept ca si autonomia trece de 725 km. In rest, cine isi permite masini de banii astia nu se uita la ce poate si cum poate. 100% ca nu ies cu ele pe drumuri forestiere, sa manance din portbagaj.
-
tot Ghiorghi, miercuri, 07.05.2025 18:11
Eu stiam ca e poreclit "Frigiderul"
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
45-48 kwh consum? Enorm! Să dai 200.000 pe moftul ăsta trebuie să mai ai în garaj cel puțin un Rolls și un SF90 Spider.