Rock star
Land Rover Defender este un adevărat rock star în lumea auto. În 2020 a primit o nouă generație, după 4 ani de pauză, și a devenit mai bun din toate punctele de vedere. Anul trecut au venit o serie de îmbunătățiri care să-l facă și mai relevant. Dacă s-a reușit, afli din rândurile următoare. Avem și un video.
-
zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57
Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.
-
Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47
Termică nu prea fiabilă.
-
Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18
Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață
-
aha, sâmbătă, 03.05.2025 13:42
Rock star in reteaua de service.
-
parere, luni, 05.05.2025 08:12
Cat de prost sa fii sa dai banii pe o britanica cu proprietari indieni? Cele mai nefiabile si scumpe la intretinere masini din lumea asta.
-
alex_cu_a_mic, luni, 05.05.2025 09:54
Cum adica e ridicat consumul pentru hardughia asta?
-
@Elektrikkk, luni, 05.05.2025 12:20
nu prea? @zarne e mai aproape de adevar: fiabilitate abismala
-
Snow, luni, 05.05.2025 13:34
Ma indoiesc ca garda la sol standard e de 29 cm. Masina arata mai degraba de 18-20 cm. Si ca ai mai putea adauga 7,5 cm, adica un total de 36,5 cm. Rog redactorul sa clarifice ! De asemenea as vrea sa clarifice si daca are reductor si diferentiale blocante (si daca da, care). La o masina cu pretentii de off-road sunt lucruri importante. Alaturi de o eventuala prezenta a scuturilor metalice sub elemnetele importante ale caroseriei care s-ar cuveni mentionata ...
-
alex_cu_a_mic, marţi, 06.05.2025 08:45
@Snow Noile generatii sunt mai preocupate de garda la sol a pantalonilor decat a masinillor. E mai important cat de goala e glezna decat cat de capabila e in offroad o masina fie ea si de teren.
-
Ursu13, miercuri, 07.05.2025 00:52
Daca si asta mai e masina pentru manageri...
-
@alex, miercuri, 07.05.2025 11:09
si ce e rau in asta? de ce crezi ca generatia ta e mai cu mot fata de cele noi?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.