Dulce și sărat
Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare.
-
deputy, joi, 29.08.2024 11:23
urata si scumpa, dupa parerea mea. i se ofera clientului tot felul de briz-brizuri numai motor si cutie calumea nu. e bine ca ai leduri, boxe si tablete :)
-
WOTC, vineri, 30.08.2024 23:56
Led line, automată, motor turbo 1l, Ce mi-a plăcut: - este bine ,,închegată,, constructiv; - stabilă în curbe; - garda la sol mare; - destul de ,,agilă,, pentru motorul de 1l; - că la banii ăștia are drive mode eco, normal și sport, deși probabil o vei uita pe normal; - ecranele(vizibile și la lumina puternică a zilei), comenzile AC, lumina ambientală, portbagajul, designul părții frontale (noaptea, linia led din față o face deosebită), culorile disponibile, spațiul pentru pasagerii din spate. Ce nu mi-a placut: - consumul uriaș din oraș, pe distanțe scurte de 0,5-1,5km, calculatorul a arătat 11,2, 12,5 și 20l/100km cu AC cuplat; - simți orice denivelare; - spatele urât; - și altele, dar se încadrează la prețul de 21420 euro.
-
Mihaela, duminică, 27.04.2025 19:37
Am cumpărat acest Bayon.Sunt foarte mulțumită de ea.Deși in exterior ți se pare mică, este foarte spațioasă.Zgomotul nu este puternic, practic când o conduci, pentru că mașina mea este automată, simți că zbori.Din punctul meu de vedere este cea mai frumoasă mașină pe care am văzut-o.Prezentarea este exactă și mi-aș dori ca mulți să o Până nu o ai în garaj,nu știi mare lucru.O recomand cu plăcere tuturor care doresc o mașină frumoasă și ușor de condus, cu tot ce îți dorești.O zi frumoasă vă doresc
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iulieTest Drive Pericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Nu mi-a plăcut niciodată creatura asta, cu atât mai mult la 24.000, chiar dacă, pompos, îi zice suv. Și chiar așa, cine l-o fi categorisit suv? Cine și, mai ales, de ce? Bine, dacă ne gândim că și Mazda cx 3, care este între Stepway și Bayon ca lungime, este considerată suv, fie, hai să înghit gălușca. Dar e crossover toată ziua, zic eu. Mă rog, am tot zis-o categorisirea asta suv, limuzină, sedan, etc. ar trebui să se facă după sistemul american, adică în funcție de volumul interior, nu după lungime/înălțime. Mai ales că nu sunt stabilite nici niște jaloane clare pentru delimitare. Spre exemplu, în cazul de față, stepwy este mai înaltă, dar mai scurtă. Iar chestia cu lumina ambientală chiar m-a dat pe spate. la 79 cp e fix ce trebuie...