Noul prinţ

Publicat luni, 31.03.2014 10:17 de Mircea Meșter, Foto: Audi

Am testat noul Audi S1 în Suedia şi avem veşti importante de adus: se încheie o eră în segmentul subcompact şi începe alta. Noul S1 preia sceptrul celui mai sportiv model din clasă de la Mini şi devine reperul modelelor de oraş. Secretele sale: tracţiunea integrală quattro şi 231 de cai.

  • Marc, luni, 31.03.2014 20:38

    Nice! Audi face treaba din ce in ce mai buna. Nu m-ar mira sa depaseasca bmw in lume anul asta. Sa bati mini cu o masina care acum doi ani nu exista! Tare.

  • Subotic, marţi, 01.04.2014 12:37

    Bate BMW my ass. Cu ce, cu matriosca? Toate sunt la fel. Au avut nevoie de designer doar sa faca o masina, restul sunt la scara.

  • Superman, miercuri, 02.04.2014 12:18

    Alt articol scris pe genunchi. Cand in germania (audi.de) versiunea cu 2 usi pleca de la 29.950eur cum sa fie la noi peste 40.000. Este penibil ca doar un pasionat cititor de presa de specialitate sa fie mai informat decat voi. Ar trebui sa mearga invers. Daca il iau la puricat multe inadvertete. Gen "este disponibil încă de la 1600 Nm". 1600Nm... e camion?

  • mircea, vineri, 08.08.2014 18:24

    @Superman Preţ de pornire în România: 31.700 de euro. Şi acum, să vedem ce spuneam la lansare, când nu se ştia încă preţul: "consider că ne putem aştepta la un 32.000 elegant pentru noul S1 în versiunea cu trei uşi". Acum, acestea fiind spuse, maşina testată de noi, aşa cum era ea echipată, ajunge la peste 43.000 de euro lejer. Un weekend plăcut.