MINI Cooper 3 uși

4.3
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 26 martie

Portdrapel

Mini a ajuns la a treia generaţie. Şi vorbim aici de noul Mini, reîncarnarea celebrului automobil din anii '60. Mini a renăscut în anul 2000, atunci când grupul BMW a păstrat celebra marca pe care o achiziţionase la pachet cu Rover. În 2001, BMW avea să lanseze prima generaţie a noului model şi o nouă eră începea pentru fanii Mini. Producţia se făcea în Marea Britanie, la Oxford, pentru a păstra specificul britanic al mărcii. Mişcarea a reuşit destul de bine, Mini fiind un succes încă de la început, în ciuda preţului piperat şi a unor probleme de tinereţe. 

Avansăm repede 13 ani şi avem în faţă cel mai colorat Mini pe care l-am văzut vreodată. Este primul exemplar din generaţia a treia care a ajuns în România şi, dacă nu priveşti în detaliu, pare aproape identic cu vechile modele. Dacă te apropii, însă, încep să apară diferenţele. Este mai mare fizic faţă de generaţia anterioară, mai ales în partea frontală. Farurile rotunde îi dau un aer diferit noii generaţii datorită luminilor de zi integrate, iar nuanţa aprinsă aleasă drept culoare de lansare pentru noul Cooper S atrage toate privirile.

  • razvanis, miercuri, 26.03.2014 14:05

    Minunatia aia de reclama video ford, aterizeaza perfect peste poze, minunat, felicitari, galeria voastra nu poate fi vizualizata civilizat.

  • Bloodrave, miercuri, 26.03.2014 14:10

    CooperS la pret de Golf 7 R si Audi S3. Superb pretul. Sa nu mai mentionam ca este la 10k distanta de un GTR sh. Si mai e si clasa mini.

  • mircea, miercuri, 26.03.2014 15:17

    @razvanis Am sesizat şi noi problema. Oricât de ciudat ar părea, nu e vina noastră. Dar insistăm să se rezolve foarte repede. Ne cerem scuze.

  • arhitect, miercuri, 26.03.2014 16:44

    un design superb pt spate ( a touch of Bentley ?) spre deosebire de prototipul viitorului Mini Clubman, prezentat la Geneva luna aceasta, ce are un design "nefericit" al posteriorului

  • gtrazvan, miercuri, 26.03.2014 19:39

    @Bloodrave, srie in articol!: "În ceea ce priveşte performantul Cooper S, acesta are un preţ de pornire de 25.400 euro. Însă lista de opţionale care poate fi bifată este extrem de lungă. În cazul exemplarului testat de noi, aceasta se întinde pe o coală şi jumătate, iar la final preţul total este foarte ridicat: 42.675 euro." Golful R pleaca de la 36.522, adica peste 11k de EURO in plus, iar full dotat trece de 48k euro. Audi S1 full configurat ajunge putin peste 45k euro! Deasemenea Audi S3 PLEACA de la 36.522 euro, ajungand full la peste 68k euro.

  • Gelu, vineri, 28.03.2014 12:19

    O fi masina asta full, dar sa dai 42.000 de euro pe o masina diesel din clasa aceasta, mi se pare ridicol.

  • Gelu, sâmbătă, 29.03.2014 13:29

    *pe o masina din clasa aceasta

  • un oarecare, vineri, 04.04.2014 17:13

    42 000?nu stiu daca sa plang sau sa rad

  • tare, miercuri, 21.05.2014 20:50

    ba eu nu stiu ce sa zic,dar nu prea imi place parerea mea.... nu va suparati..ok? :)