Volkswagen Caddy Life

1.2 TSI 105CP Trendline
3.9
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, luni, 14 aprilie

Muncitor

Utilitarele cu motor pe benzină au început să ia amploare. Ele au existat mereu, dar acum, odată cu boom-ul motoarelor mici turbo, au devenit şi o alternativă viabilă la clasică utilitara cu motor diesel. Noile motoare de cilindree mică, dar supraalimentate prin sistem turbo oferă cuplul necesar la turaţii mici, lucru pe care motoarele aspirate nu îl ofereau. Astăzi, din ce în ce mai mulţi constructori îşi dotează utilitarele de dimensiuni mici şi medii cu propulsoare pe benzină cu capacităţi cilindrice care l-ar fi făcut să zâmbească pe şoferul de dubă de acum câţiva ani. 

Astăzi vom vorbi despre Volkswagen Caddy 1.2 TSI, în variantă Life Trendline, dedicată famililor practice. Este a treia generaţie a modelului Caddy şi a trecut şi printr-un facelift semnificativ în 2010. Caddy este unul dintre cele mai apreciate modele din acest segment deloc spectaculos al cailor de povară care trăiesc în umbra modelelor de pasageri dedicate. Un astfel de vehicul nu va cerşi niciodată atenţie, dar el este gândit pentru a îţi face treaba bine şi în linişte. Şi de aceea este apreciat de clienţii care caută acest lucru: o maşină extrem de practică atât pentru familie, cât şi pentru afacere. Un soi de monovolum care, la nevoie, este mult mai practic decât un monovolum.

  • vianu, luni, 14.04.2014 16:32

    deci, opriti-va...atatea comentarii si pasiuni cate poate naste un model ca asta...nu pot sa cred :))

  • gogu, luni, 14.04.2014 16:32

    din nou dacia are cel mai rapid model din segment? e explodat mamaliga :)

  • Alex, luni, 14.04.2014 16:33

    VAG sa invete de la Ford cum se fac interioarele de utilitare. Noul Transit parca e naveta spatiala la interior.

  • Gigi Sandocan, luni, 14.04.2014 17:06

    Dacia Rullz again ! Bine , dar motorul asta e vechi de aproape 5 ani pe cand cel de la dacia este de generatie noua.

  • gabi o, luni, 14.04.2014 20:16

    17.000 chel-ul asta? 17.000 1.2 benzina? Pe bune?

  • And, luni, 14.04.2014 21:09

    @ automarket: 1. Ce inseamna - Un soi de monovolum care, la nevoie, este mult mai practic decât un monovolum. - ?!? 2. Sigur stiti ce inseamna aer conditionat cu reglaj electronic?! Daca da, sa mi-l aratati si mie la masina aceasta de test. 3. Sa nu mai comparati nici in gluma 1.2 TSI de la VW AG cu 0.9 Tce!

  • ALTERNATIVA, luni, 14.04.2014 23:02

    http://www.automarket.ro/masini-noi/renault/kangoo-facelift-12-tce-115-cp-mt6-expression-110224/specificatii.html 115 cp, 6 trepte, bluetooth, usb, masute pliante spate standard etc. totul in pretul DE PORNIRE al unui caddy. Si Mercedes-Benz a dorit-o...se numeste KANGOO

  • Bau-Bau, marţi, 15.04.2014 09:08

    Pretul este urias pentru ce ofera masina asta !

  • SERD, marţi, 15.04.2014 19:11

    Si cireasa de pe tort......1.2 tsi 105 cp......... Ce a schimbat cumnatul meu la o Fabia Elegance cu aceeasi motorizare in 2 ani si 45.000km parcursi: -kit complet de ambreiaj,la 40.000 km a trecut rulmentul prin placa -lant la distributie(in Germania) dupa ce dealerul de la care a luat-o l-a asigurat ca nu e din seria cu probleme- -turbina completa inclusiv resoftarea - Misto nu!:)))) Si pe aici asa note mari se mai dau modelelor VAG si asa tare sunt laudate....................ca si cu marmota

  • dumnezeu, marţi, 15.04.2014 20:44

    Cica: "Sa nu mai comparati nici in gluma 1.2 TSI de la VW AG cu 0.9 Tce!" Legat strict de aceasta replica nu pot spune decat =)))). Daca eram acum 5-6 eram de acord cu replica asta. PS: nu vad de ce ai da atatia bani pe o masina ca asta. O utilitara in principiu tre' sa fie ieftina de cumparat si intretinut. Daca vrei ceva de genul asta gasesti multe alternaive la 13-14000 de euro (cel mult), dotate acceptabil si pe motorina (asta in cazul in care folosesti masina in adevaratul ei scop... adica sa mergi mai mult si sa cari ceva in plus).

  • un oarecare, miercuri, 16.04.2014 18:15

    Neadecvat motorul pentru ce este conceputa masina