Grande
Grand. Dacă cineva m-ar pune să descriu mașina asta într-un cuvânt, acesta ar fi. Știu, pare puțin clișeic, dacă luăm în calcul că nava amiral a producătorului din Russelsheim se numește Grandland.
Pe lângă faptul că a devenit mult mai „grande” din punct de vedere al dimensiunilor, noua generație Opel Grandland aduce o mulțime de elemente interesante, care o scot în evidență în unul dintre cele mai disputate segmente din industria auto.
Spațiul în interior este mai mare, farurile au o tehnologie demnă de invidiat, ChatGPT a fost introdus și, în premieră, Grandland este acum și electric.
Imaginează-ți că stai la o terasă care are și grădină. De fapt, și mai bine. Ești la o berărie. Ai în față o halbă de bere perfect turnată, totul este precis, de încredere și pur și simplu funcționează. Acum, imaginează-ți că cineva decide să adauge un twist, poate o felie de lime, ceva neașteptat. Asta este Opel Grandland.
O mașină de la un brand care a fost discret, de încredere, încă de când bunicul bunicului tău învăța să meargă pe bicicletă. Și da, Opel a făcut și biciclete.
Dar acum, Opel încearcă să combine precizia germană cu un strop de stil. E ca și cum David Hasselhoff ar renunța la Baywatch pentru Bond. Mai elegant, mai inteligent, dar inconfundabil Opel.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI OPEL GRANDLAND ELECTRIC
am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...