4.5
de Gabriel Nica, Foto: Ciprian Mihai, vineri, 30 iunie

Pachet Complet

Oamenii au tendința să uite destul de ușor istoria, chiar dacă sunt afectați direct de ea. E atât de evident, chiar și în România, unde politicienii cu pete uriașe în cazier ajung să fie aleși din nou în funcții de conducere.

Dacă întrebi astăzi oamenii pe stradă cine cred ei că a fost primul producător de mașini electrice în volume mari, cel mai probabil Tesla va fi pe buzele multora. Ei bine, puțini își mai aduc aminte că Nissan a fost unul dintre deschizătorii de drumuri în acest sens.

În 2010, Nissan Leaf devenea prima mașină electrică produsă în numere cu adevărat mari, la fel ca orice alt model electric. Au trecut 13 ani, iar Nissan a învățat multe lecții valoroase de-a lungul timpului, lecții pe care acum le-a transformat într-un produs cu adevărat special și competitiv.

Astfel, în ton cu vremurile, a fost adus pe lume Nissan Ariya, un SUV adevărat, care include toată tehnologia pe care o are de oferit producătorul japonez. După trei zile la bordul ei, o să raportez tot ce am învățat despre Ariya Voi încerca să vă explic de ce merită atenția voastră într-o lume dominată de știri despre Tesla.

  • Banditos, vineri, 30.06.2023 15:52

    - există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita

  • dan_grc, vineri, 30.06.2023 20:27

    70.000 un Nissan care nu e GT-R, nu e bine deloc, 4x2, râde Patrol de el, dar nu din mormânt, ca n-au murit. Un X-Trail pleacă de la 37.000 euro, pe la 50.000 ai multe pe el, interiorul este cel puțin la fel de bine lucrat, Nissan a progresat la acest capitol, deci mulți bani in plus pentru ca este electric, alt motiv nu văd.

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:15

    Am citit pe AM comentarii scrise mai bine decat articolul asta. Serios. Cel putin ultimele teste zici ca sunt scrise de cineva care a condus doar Logan toata viata si la scoala a luat numai 5 la Limba Romana. Ati schimbat redactorii sau ce s-a intamplat? Nu mai bine dati sansa unor oameni cu adevarat pasionati de masini sa isi inceapa cariera intr-un domeniu care le place? Ca de exemplu, anumiti cititori AM care chiar scriu misto in comentarii?

  • Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:19

    "Există ceva ruliu pronunțat în viraje, iar direcția nu este foarte precisă, ba chiar refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare" Si cu toatea astea, autorul articolului ii da 5* la tinuta de drum. .... How? Ne lamureste si pe noi autorul articolului?

  • PMC, luni, 03.07.2023 15:46

    60 - 70k de Eur pentru o asemenea masina e ceva de domeniul prostiei in forma pura. La fel e si +50k pentru un Ioniq5, chiar daca e preferata mea electrica. Nici aia nu merita atatia bani. Pentru masina asta, un 35000 ar fi un pret decent pentru ce ofera. Un Ioniq5 ar trebui sa fie max 30.000. Dar na...

  • Andrei, joi, 06.07.2023 09:17

    70000 euro un banal Nissan, cu performante mediocre si, in general, o masina mediocra, usor de trecut cu vederea. Poti lua un model termic mai rapid, mai bine lucrat samd si mergi gratis cat vrei tu, de diferenta de pret. Masina asta merita 3 stele doar trasa de par. Dar e electricaaaaaa