Jeep Compass

2.0 Diesel Turbo (Multijet II) 170CP 4x4 Aut9 Limited
4.0
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, marţi, 20 martie

Aer italian

În urmă cu aproape două decenii, Jeep-urile se vedeau pe străzile din România extrem de rar. Erau produsele alea pur americane, greu accesibile europenilor, dar mai ales românilor.

Astăzi, Jeep a devenit un brand global, care se străduie să penetreze toate piețele cu potențial. Pentru asta, Jeep a fost nevoit să accepte un mariaj cu Grupul Fiat și să preia o parte din tehnologia italienilor pentru a reduce costurile și a deveni accesibil.

Așa am ajuns să avem modele Jeep în aproape toate segmentele. Ba chiar să descoperim o oarecare redundanță în segmentul SUV-urilor compacte, acolo unde există nu doar "ciudatul" Cherokee, ci și nou venitul Compass.

Ajuns la a doua generație, Jeep Compass păstrează designul pur american, o parte din capacitățile off-road, dar lasă să se simtă și o mulțime de influențe italienești.

  • Cyrus, marţi, 20.03.2018 12:29

    Codas la toate capitolele

  • adi, marţi, 20.03.2018 13:23

    nu-mi place masina. nu este deloc atractiva ca aspect. acum depinde si ce te intereseaza, dar sunt de acord cu automarket. prea scump pt ce ofera

  • Scump?, marţi, 20.03.2018 15:54

    Nu prea. La aceeasi bani de la VW ai doar un T-Roc 4x2 de 150 cp intr-o echipare asemanatoare. Modelul VW e suv de clasa mica in timp ce cel Jeep e suv compact. Nu e codas, insa e undeva la mijlocul plutonului. CX-5 ramane cea mai buna optiune in clasa respectiva, urmat de Qashai, Tiguan si 3008(nu neaparat in ordinea asta), modelul francez fiind pentru cine nu are nevoie de 4x4. Asteptam si testul cu noul CR-V, cel mai vandut suv compact la nivel mondial.

  • unu, marţi, 20.03.2018 16:07

    E plin de Hyundai Tucson , Compass asta e raritate prin romania.

  • Coco, marţi, 20.03.2018 17:55

    Printre codașe la majoritatea capitolelor care contează în analizarea unui SUV. Mai bine zis avem în față un Fiat rebrenduit cu o singură calitate... imagine de marcă cu tradiție 4x4 ( Jeep ).

  • Gabi, marţi, 20.03.2018 20:48

    @Scump?, dupa ce iei la puricat oferta japonezilor, constanti ca CX-5 nu e cea mai buna optiune, ci printre cele mai proaste: are un sistem de infotainment slab, motoare depasite si diferite probleme cu sistemele de asistenta. Dovada o arata si vanzarile, unde CX-5 este printre codase. In opinia mea, cele mai bune suvurile compacte sunt: 1. VW Tiguan 2. Skoda Karoq 3. Sportage/Tucson 4. Seat Ateca 5. Nissan Qashqai

  • Green_Alex, miercuri, 21.03.2018 09:13

    Piata suv-urilor compacte este acum in plin avant si prin urmare exista o plaja foarte larga de optiuni/oferte. Aici fiecare are clasificarea lui interna in functie de criteriile proprii, dar sincer tot nu pot intelege cum scoate Automarket Tiguanul ca fiind una dintre optiunile mai ieftine. Si ontopic si mie mi se pare ca acest Compass este prea scump pentru ce ofera. Pare sa vrea sa se bata (prin versiunea Trailhawk) cu Foresterul pe nisa celor care vor offroad si nu-i intereseaza pretul.

  • zet, joi, 22.03.2018 18:05

    @Gabi: Karoq si Ateca niciodata nu intra in topul ala. e RUSINOS ca sa ai inca BARA DE TORSIUNE pe suspensia spate la pretul ala chiar daca nu e versiunea 4x4. absolut RUSINOS. in rest sunt de acord, pret/calitate Sportage/Tucson, Tiguan e bun - dar la dotari similare un Sportage e cu cateva mii de euro mai ieftin. Qashqai e mai mic, mai spre crossover, dar merge.