4.4
de Alexandru Monenciu, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 18 octombrie

Robocop

Hyundai a lansat modelul Kona în 2017, iar la acea vreme a fost un adevărat pionier al electrificării segmentului B, datorită versiunii sale cu zero emisii, la care nu se aștepta nimeni. Trei ani mai târziu, Kona primea un facelift, menită să mențină viu interesul pentru unul dintre cele mai populare SUV-uri din segment.

Marea schimbare a venit, însă, în 2022. Mai exact, la finalul anului, atunci când constructorul asiatic a dezvăluit lumii întregi a doua generație Kona.

Vorbim despre un SUV complet nou, cu un design futurist și dimensiuni mai mari. În tot acest timp, Hyundai Kona a rămas un SUV care oferă o gamă diversificată de motorizări. Clienții pot alege dintre unități pe benzină, o versiune pur electrică și, nu în ultimul rând, o versiune hibrid fără încărcare la priză. De toate pentru toți, cum ar spune românul.

Noi am condus noua Hyundai Kona Hybrid alături de nivelul de echipare Luxury. Așa cum te-am obișnuit, ți-am pregătit un test complet, dar și un video în care poți admira SUV-ul asiatic care ar putea trece oricând drept mașina lui Robocop. Unde mai pui că și seamănă cu celebrul personaj.

PREZENTAREA VIDEO A NOII HYUNDAI KONA HYBRID

  • Koma, miercuri, 18.10.2023 20:25

    A hidos cu fața aia bulbucată, spatele ăla de remorcă și interiorul ăla anost. Absolut hidos...

  • cos, joi, 19.10.2023 09:01

    Nenorocirea asta se compara cu Ford Kuga? Pai si Tucson cu cine naiba se compara nene?

  • ds, joi, 19.10.2023 09:35

    Se pare că hibridele fără încărcare la priză sunt compromisul ideal între termice și electrice iar motorul electric va fi noul turbo. Drept pentru care și consumul pare mai mult decât rezonabil, mai ales în oraș. Un 4.8 - 5.1 în București nu îl scoți nici cu un Matiz /Tico. Bordul - desenat "cuminte" , fără afafiuri, doar linii drepte, și nota bene, cu butoane fizice. Paradoxal, chiar îmi place, însă nu același lucru pot spune despre partea din spate, desenată total neinspirat, lămpile de stop par a fi de la altă mașină. Păcat!

  • sin, joi, 19.10.2023 12:59

    Asta a vrut și autorul să ne prezinte o mașină, dar să vândă ford kuga, la promoție, 12k discount, pentru că n-o cumpără nimeni. Hyundai-Kia menționează 0-100 km/h la șto, în realitate kona 1.6 GDI hibrid bate kuga de 190cp până în 70 km/h și are un consum cu 1,5-2 L/100 mai mic. Garanția de 6 ani vs. renumele Ford. Și tot mai există avantajul volumului pentru care există... Tucson.

  • PMC, joi, 19.10.2023 17:11

    Pai masina asta e o tampenie. Am si dat click pe articol numai si numai ca sa ma uit la consum. Daca tot am vazut ca are un consum nasol, m-am uitat la pret, care e si ala naspa. Deci o porcarie de masina. Nu merita nici sufletul din ea.

  • Trilulilu, vineri, 20.10.2023 11:07

    Modelul ăsta este un concurent direct pentru Karoq și Ateca, nu pentru Fordul menționat. Deși avea potențial uriaș de a fi arătoasă, i-au lipit farurile de Kia Sportage prea jos, la fel și stopurile. De ce? Naiba știe. Sunt exact în zonele implicate în cele mai multe tamponări, deci vor fi schimbate des.

  • andrei, duminică, 22.10.2023 18:20

    consum nasol???? in oras nu ai 5% cu niciun diesel! deci ce consum nasol??? e super ok pt astia de se fataie cu masina prin oras (o specie care e pe cale de disparitie prin tarile cu apa calda). atat scoti si cu o toyota hibrida. la drum lung, logic ca nu mai are cum sa scoata putin. dar nu polueaza ca un diesel! deci tot nu e rau. nu ca mi-as lua asa ceva, dar consumul in oras e chiar foarte bun. mai ales ca ei au testat in bucuresti, unde se circula groaznic.

  • @drogat electric, miercuri, 25.10.2023 13:32

    În afară, clasa medie locuiește în suburbii, iar transportul în oraș se face cu mașina. Săracii, nerezidenții, pachiștoanienii locuiesc în centrele vechi ale orașelor și folosesc mijloace de transport civilizate. Nu mai priza fantasme!!!