Legendă
Nu toată lumea este fan mașini electrice. Așadar, lansarea unui model nou, cu zero emisii, trebuie planificată foarte bine.
Denumirea joacă un rol important în tot acest proces de acceptare a unui nou model electric, iar unii producători sunt gata să apeleze la tot felul de tertipuri pentru a se asigura că majoritatea clienților vor "digera" mai ușor noul produs.
Am spus majoritatea, pentru că este normal să existe și persoane mai greu de mulțumit. Până la urmă trăim în democrație.
Americanii de la Ford au înțeles cum stau lucrurile, iar cele mai bune exemple sunt Mustang Mach-E și Explorer. În primul rând, aceste denumiri trezesc amintiri în mintea unor persoane care au fost contemporane cu ele, iar în al doilea rând, constructorul din Dearborn își onorează trecutul.
Desigur, au fost și încă sunt foarte mulți pasionați de automobile deranjați de această strategie. Dar, până la urmă, nu îi poți mulțumi pe toți și trebuie să lași cifrele de vânzări să vorbească.
Anul acesta, Ford a mai reînviat un model care a scris istorie acum aproape șșase decenii. Este vorba despre Capri. Inițial, considerat a fi echivalentul european al lui Mustang, Capri a reînviat ca un SUV electric, cu alură de coupe.
Cu alte cuvinte, un Explorer cu plafon plonjat și cu un design care face multe trimiteri la modelul original.
Noi am testat noul Ford Capri pe drumurile de munte din apropierea Marsiliei. Un model care a născut atâtea controverse avea nevoie de un loc pe măsură unde să arate ce poate. În caz că nu știai, Marsilia este al doilea cel mai periculos oraș din Europa, după Catania (Italia).
Înainte să citești despre cum se simte de la volan noul Capri electric, te invit să urmărești și un video cuprinzător cu mașina de test.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI FORD CAPRI ELECTRIC
O fi legenda dar e scumpa. Acum depinde daca pretul acela este cel de cumparare sau este un pret de lista din care se mai scade 20-30%.