Motor / Transmisie
Dacă am pomenit de Explorer, înseamnă că și Capri este dezvoltat pe aceeași platformă MEB a germanilor de la Volkswagen. Are aceleași motorizări ca și Explorer, inclusiv versiunea echipată cu două motoare electrice, tracțiune integrală, care oferă 340 de cai putere și 679 Nm cuplu.
În acest caz, bateria are o capacitate de 79 kWh. Pentru că este mai aerodinamic decât Explorer, Capri AWD promite o autonomie de până la 560 de kilometri (+ 28 km comparativ cu Explorer AWD).
Puterea maximă de încărcare, pentru această baterie, este de 185 kW, ceea ce înseamnă că repriza 10-80% durează 26 de minute.
Pentru că vorbim despre o livrare instantă a puterii, cei 340 CP îți vor lipi capul de tetieră cu fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Este mai mult decât suficient pentru orice vrei să faci cu mașina.
Chiar și la viteze de peste 100 de km/h când vrei, spre exemplu, să intri pe autostradă.
Ai și câteva moduri de rulare din care să alegi, în funcție de starea ta de spirit. De pildă, modul Eco anesteziază puțin cei 340 CP, pentru a obține un consum mai redus de energie. La cealaltă extremă, modul Sport face ca accelerația să fie ceva mai sensibilă, iar livrarea puterii să fie mai rapidă.
Platforma MEB vine și cu două neajunsuri, să le spun așa. În primul rând, nu ai un spațiu suplimentar de depozitare sub capotă (frunk), iar în al doilea rând lipsește tehnologia One Pedal Drive. Cu alte cuvinte, nu poți să conduci mașina cu o singură pedală.
Deci nu poți regla nivelul de regenerare, dar știm de la Explorer că sistemul frânează destul de bine atunci când iei piciorul din accelerație, iar selectorul transmisiei se află în modul B.
O fi legenda dar e scumpa. Acum depinde daca pretul acela este cel de cumparare sau este un pret de lista din care se mai scade 20-30%.