
BMW Seria 7
Seven Lounge
BMW Seria 7 nu se mai află la prima tinerețe. Limuzina constructorului din Munchen a acumulat experiență în această formă, iar de anul viitor am putea vedea o versiune revizuită.
Rivalul de-o viață, Mercedes-Benz Clasa S, a trecut printr-o astfel de actualizare în urmă cu un an, în timp ce Audi A8, un alt pretendent la coroană, a primit în 2017 o generație nouă. Astfel că lupta pentru supremație în segmentul limuzinelor premium rămâne una desincronizată, fiecare constructor având momentul lui de glorie.
În aceste condiții, BMW Seria 7 rămâne "cel mai vechi" model din segment. Dar nu renunță ușor la duel. Tehnologiile pe care le-am descoperit în momentul lansării încă mai sunt de actualitate, iar ținuta de drum și pachetul motor-transmisie nu și-au pierdut din caracteristici.
Citeste si
-
4.6/5Am condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.1/5După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
4.3/5Temperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.5/5Noul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.5/5Peugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
mircea, vineri, 04.05.2018 14:23
@Adi În ultimele 30 de teste publicate pe Automarket, avem în zona premium așa: - 3 teste Mercedes-Benz (Clasa A, GLC Coupe, Clasa X) - 3 teste BMW (Seria 1, X5 PHEV, Seria 7) - 1 test Audi (A8) - 1 test Lamborghini (Urus) - 1 test Jaguar (E-Pace) Așa că nu înțeleg întrebarea. Pe de altă parte, invitațiile la test nu vin dinspre Automarket spre branduri, ci invers. Așa e procedura la noi. În măsura în care oamenii sunt interesați să apară cu test pe Automarket, ne contactează. Programăm testul în ferestrele libere și that's it. Mulțumesc. Weekend plăcut.
-
unsirb, vineri, 04.05.2018 14:27
Cu doi ani prea tarziu testul pentru dragnea
-
adi_10, vineri, 04.05.2018 14:54
Mie nu imi vine sa cred consumul....6.5% la drum lung????? Laguna mea cu motor de 1.5 110CP consuma 7% la drum lung..ori sunt eu ghinionist ori care e explicatia?
-
XOW, vineri, 04.05.2018 15:06
bajetii cu 3-4 buticuri sau 2-3 combinatii, tot neto la 50 de mii isi iau septar din germania. si vin si fac figuri pe 3 lei, la service la bavaria ceilalti, baietii mari, isi iau masinile noi.
-
LR, vineri, 04.05.2018 15:18
"Test drive BMW Seria 7 740Ld xDrive - Seven Lounge" Dacă zici "BMW 740", "Seria 7" devine redundant. Și, fiindcă nu-i destul, mai bagi și "Seven"! Ce drac de titlu mai e și ăsta?! Zici că urmează un articol despre trei mașini! Pe rând, nu vă înghesuiți, pe rând!
-
Seth, vineri, 04.05.2018 15:45
La sectiunea "CUI SE ADRESEAZA?" mai puteti sa adaugati si "Penalilor de rang inalt cu vile prin Brazilia si cu functii in guvernul si parlamentul Romaniei care isi ascund averile furate in firme de porci prin Teleorman si alte judete"
-
mircea, vineri, 04.05.2018 15:57
@LR Sigur că e redundant, dar într-o bază de date nu ai cum să construiești numele altfel decât Marcă-Model-Versiune-Echipare. Iar aici avem BMW - Seria 7 - 740Ld xDrive, că băieții n-au echipări. E o chestiune de structură, nu de plăcere carnală de a repeta lucruri :)
-
inexorabil, vineri, 04.05.2018 23:48
AM și tu, Mircea, ȋn special, parcă v-ați hotărât să nu mai permiteți “comentarii politice”. După atâtea experiențe eșuate, cine ar mai putea să pună preț pe asigurările/promisiunile voastre? Legat de subiect, țin minte că am calificat drept blasfemie conceptul de limuzină asociată cu termenii Diesel, turbo și sport. Mă uit cu luare aminte pe oferta Triadei pentru clasa F. Ce constat? “Turbare” pe toată linia frontului. A, ba nu, MB propune și o motorizare NA (de fapt, un ansamblu hibrid), recte un V6 care ȋmparte arhitectura cu Pentastar-ul lui Chrysler. O licărire de speranță se arată și dinspre Lexus LS, Jaguar XJ, Cadillac CT6, Lincoln Continental și Chrysler 300, dar…Continuarea frazei ar fi inutilă, nu? Poate și ridicolă.
-
mm, sâmbătă, 05.05.2018 06:55
misto cele 5 stele date pt. pret
-
dan_grc, sâmbătă, 05.05.2018 09:44
Acest model este cu doar 100 mii euro mai scump ca Mercedes clasa A testat de AM. Prețurile modelelor de volum vor deveni premium în 10 ani, iar cele premium intangibile pentru majoritate, cu toate acestea vânzările cresc an de an. Vede cineva cum se vor aerisi străzile pe viitor ? Se vorbește de car sharing, tinerii nu mai sunt interesați de mașini, etc, dar toți constructorii vand din ce în ce mai mult, deschid mai multe fabrici, nu declară nimeni că vrea mai puțin, deci cum se va reduce numărul de mașini ?
-
vianu, sâmbătă, 05.05.2018 12:39
@dan poate ca imaginea trebuie privita in ansmblul ei analizand caracteristicile fiecarei piete, geografic vorbind. Tinerii din Europa de vest sunt prea putin interesati de automobil, cei din Asia sunt ahtiati. In Eu de vest hatch-urile sunt cerute, in China daca automobilul nu are 5 metri nu se mai numeste automobil, bogatii devin mai bogati si mai numerosi si in general populatia devine mai bogata de unde si cererea in crestere. PE unele piete automobilul se transforma intr-o banala unealta, pe altele o necesitate sau o forma de etalare a bogatiei. Populatia atinge 8.000.000.000 de indivizi cu o rata anuala a nasterilor de 3 ori mai mare decat a deceselor...lumea vrea sa cunoasca automobilul si este dispusa sa plateasca.
-
Corocsenie Adrian, sâmbătă, 05.05.2018 12:45
150 de mii pe un 3 litri diesel ? Am inebunit cu totii ! La banii astia in 2004 primeai V12 de 6 litri. 760 Li costa sub 150 de mii. Se pare ca intre timp, lucrurile s-au schimbat. Primesti mai putin la bani mai multi.
-
S, duminică, 06.05.2018 00:25
De pe banii septarului imi iau 15 logane full si imi fac o firma de taxi :))
-
koala, luni, 07.05.2018 11:54
@adi_10: Explicatia e ca nu stii sa conduci eficient. @Corocsenie Adrian: vad ca sunt inca multi care nu inteleg ca nu poate exista masina productie 2018 cu pret de 2004. Cel mai bine se poate rezolva dilema asta, izbindu-se o masina din 2004 de una din 2018. Atunci se va intelege diferenta de preturi.
-
biofum, luni, 07.05.2018 12:06
mai usor cu intepaturile la nea Dragnea ca inexorabil nu mai rabda, deja are ochii umezi.
-
inexorabil, luni, 07.05.2018 19:19
@bioiz, gust umorul de calitate! Bravo, cum ai ghicit că sunt un admirator/susținător feroce al “corupților” și “penalilor” (musai de stânga, căci cei de dreapta mânuiesc ghioaga…anticorupției) ? Axiomatic, orice țară nu poate fi guvernată decât de…ȋntregul popor care șade ȋntr-ȋnsa. Că doar conducătorii provin tot dintre plebei, nu din cosmos. Iar realitatea crâncenă ne indică, fără niciun echivoc, că străinii pun gheara pe toate bogățiile noastre naturale, inclusiv terenuri agricole, sub privirile noastre, chipurile, revoltate, dar, de fapt, impasibile…Așadar, dacă există ȋn dreptul calității de român, vina se distribuie ȋn mod (L)EGAL. Prin absurd, adică schimbând locurile ȋntre ei aleșii și alegătorii, tot același drac s-ar ȋntâmpla, garantat! Și unora, și altora le-ar fi anesteziată conștiința cu ultra-iluzia lui modus pensandi/operandi/vivendi occidental transpus ȋn rafturile/vitrinele ȋmbietoare ale consumismului. Eu mă ȋncumet la un QED, dar, ȋn acest scop, ar trebui să mă imite…toată țara. Scuze de off-topic.
-
LR, miercuri, 09.05.2018 15:11
Inexo, Nu sub ochii noștri se întâmplă toate astea! Toate astea se întâmplă pe ascuns. De aproape 29 de ani, străinii pun gheara pe toate bogățiile noastre sub privirile îngăduitoare ale acelorași nomenclaturiști care dețin majoritatea în Șparlament: FSN și emanațiile acestei adunături de păduchi, care imploră șpaga! Nu străinii sunt de vină, ci hoții care îi încurajează să încalce legea! Lăcomia acestor politicieni și prostia și indiferența alegatorilor ne-au adus în rahatul ăsta! Să ieșim pe 12 mai în stradă, să terminăm odată cu stapânirea asta de infractori!
Iar Bmw? Vad ca aveti o relatie privilegiata cu astia. Ce nu inteleg eu este de ce ne tot bombardati cu masinile lor, oricum arata si se conduc identic. Diferentele sunt minimale, sunt doar niste matrioska cu dimensiuni diferite.