4.3
de Alexandru Monenciu, Foto: Dragoș Savu, miercuri, 5 martie

Carpe Diem

Trăim în secolul vitezei, mereu pe drumuri, agitați și stresați de treburile zilnice. Tocmai de aceea, chiar și medicul recomandă să ne oprim, ori de câte ori avem ocazia, să nu mai alergăm după lucruri fără sens și, pur și simplu, să trăim clipa. Carpe diem, cum zice o vorbă veche.

Această evadare din cotidian este diferită pentru fiecare dintre noi. Unii se lasă cuceriți de lumea cărților, alții de notele muzicale. Pentru mine, și pun pariu că pentru mulți dintre voi, evadarea înseamnă un drum liber, o mașină decapotabilă și un cer senin deasupra capului. Destinația este nu este atât de importantă în acest caz.

O astfel de experiență am trăit într-un weekend de iarnă calendaristică. Mașina a fost un BMW M4 Competition Cabrio, de ultimă generație, care mi-a adus aminte câtă nevoie aveam de o astfel de evadare. A fost, dacă îmi permiți, terapie pentru suflet.

Vreme de câteva ore nu a mai contat nimic. Nici temperatura de afară, care mai avea puțin și se apropia de 0 grade Celsius, nici consumul mașinii, nimic. Și ce bine a fost!

Înainte să trecem mai departe, te invit să urmărești un video cu mașina de test. Repet, un BMW M4 Competition Cabrio, finisat într-o nuanță specială: Velvet Orchid II.

PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.