
Test Drive Pericol iminent
Într-o eră în care electrificarea devine cuvântul de ordine în industrie, MG pare să fi înțeles foarte bine ideea de echilibru. Noul MG ZS Hybrid+ nu este nici complet electric, nici ancorat în trecutul motoarelor clasice, ci joacă exact la mijloc.
Practic, îți oferă liniștea și eficiența unui sistem hibrid, dar cu o abordare ușor mai accesibilă decât ce oferă rivalii consacrați. Dar asta nu înseamnă că lucrurile nu sunt bine făcute, deoarece raportul preț-calitate oferit de ZS este unul excelent.
Dacă în urmă cu doar câțiva ani MG era privit cu un oarecare scepticism în Europa, acum brandul britanic, cu părinte chinez, începe să câștige teren și încredere. Și ZS Hybrid+ este exemplul perfect: un SUV compact cu o ofertă pe înțelesul tuturor, dar cu pretenții tot mai mari.
Pentru a înțelege și mai bine noul MG ZS Hybrid+, ți-am pregătit și o prezentare video.
PREZENTARE VIDEO CU NOUL MG ZS HYBRID+
Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"