
Discret
Mereu am avut o afinitate pentru modelele BMW M Performance. Pe înțelesul tuturor, acele M-uri care nu sunt chiar M-uri și care pot să "zboare sub nivelul radarului".
În copilărie și, mai târziu, în adolescență mi-au plăcut mașinile care ieșeau în evidență. Ce-i drept, erau și vremurile de așa natură, cu multe cluburi de mașini tunate, cu jocurile Need For Speed în plin avânt și, nu în ultimul rând, cu filmele Fast and Furious. Cele din școala veche, nu când au început să zboare în spațiu și să deturneze submarine.
Cu timpul, însă, am ajuns să apreciez mai mult mașinile care nu ies atât de mult în evidență, dar care ascund sub capotă un motor potent și îți pot oferi senzații tari fără să ajungi vedetă pe internet.
BMW M440i Coupe este o astfel de mașină. Nu impresionează cu munți de tehnologie sau cu un design exterior agresiv. Pur și simplu, modelul bavarez a fost construit în jurul motorului cu șase cilindri în linie. Acesta este cel mai mare atu al său.
Noi am condus cel mai nou M440i Coupe, adică facelift-ul actualei generații, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Motorul B58 este unul dintre cele mai bune lansate de Bmw în ultimii zece ani cel puțin, dacă nu cel mai bun, raportat la performanțe/consum/fiabilitate, am condus acum câțiva ani seria 5 G30 cu acest motor, mi s-a părut că are putere mai mare decât cea declarată oficial, poate și datorită eficienței cutiei și a punerii puterii pe asfalt, dar știe toată lumea ca puterea reală este puțin mai mare la multe motoare Bmw, că așa fac cei de la Bmw, păcălesc clienții. Personal aș alege acest motor pe seria 3, mai precis pe varianta Touring, umple perfect golul dintre variantele obișnuite și M3, un adevărat sleeper .