4.6
de Alexandru Monenciu, Foto: Dragoș Savu, marţi, 22 iulie

Atemporal

Majoritatea modelelor importante, lansate în anii 2000, sunt deja la a patra sau a cincea generație. Dar nu este și cazul celui mai mare SUV de la Volvo. Adică XC90.

Suedezii au lansat XC90 în 2002, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit. După multe facelift-uri și pachete de îmbunătățiri, XC90 a avansat în cea de-a doua generație, în 2014. Și încă se află în aceeași iterație.

Ce-i drept, a fost îmbunătățit constant, ultimul facelift fiind prezentat chiar în toamna anului trecut. Deși au existat planuri de a-l elimina și de a-l înlocui de tot cu omologul său electric EX90, Volvo a decis, până la urmă, să le comercializeze în paralel.

Așadar, clienții Volvo care încă își doresc un SUV cu trei rânduri de scaune și motorizări convenționale pot opta pentru acest XC90 facelift. Un model pe care l-am testat și noi.

Se simte îmbătrânit? Nici pomeneală. Dar, mai multe pe acest subiect în rândurile care urmează. Înainte să treci mai departe, ți-am pregătit și un video cu mașina testată de noi.

PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI

  • Razvan, marţi, 22.07.2025 15:58

    O fi bun,mare,frumos, performant,fiabil,confortabil,economic,prietenos cu mediul,etc,dar 117.000 E,eu zic că la banii ăștia sunt variante mai bune,mai premium.Nu merită un Volvo banii ăștia.

  • Matei_cel_nou, marţi, 22.07.2025 17:04

    In continuare o mașină elegantă, comfortabila si moderna. Unele elemente de design erau mai reușite înainte: grila și ecranul care acum se revarsă dintre aerisiri.

  • ds, miercuri, 23.07.2025 08:56

    Nu v-a plăcut prețul? Dar, puțin mai sus, autorul zice că este mașină premium. Despre ce vorbim? Păi numai sistemul audio Bowers & Wilkins este + 3000 euro. Și vă spun eu că merită fiecare leu, ca și scaunele cu masaj, vreo 6-7 moduri, parcă. Și sincer, așa scump cum vi se pare, l-aș prefera oricărul bmw & mercedes.

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 23.07.2025 09:47

    Audi si BMW au 6 cilindri la mai putini bani .. chair mult mai putini in cazul Audi. E cam mare foamea de bani la Volvo. Cu toata chelea masaju si wilkinsu 100k pentru 4 cilindri plugin sunt cam multi bani.

  • aha, miercuri, 23.07.2025 11:49

    117.127 de euro pe un Volvo vechi de 10 ani? Unde semnez?

  • CTC, miercuri, 23.07.2025 12:53

    Trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau Bmw pentru rebutul asta chinezesc...oricum Volvo a ajuns masina cocalarului 'undercover' la cum se comporta soferii acestui brand prin trafic.

  • @12.53, miercuri, 23.07.2025 13:25

    Sa numesti Volvo rebut chinezesc, pffff... Ce masina ai, bo$$? In alta ordine de idei, te cam contrazici, adica ai o ruptura de logica. Adica o dai cu nuca-n perete cand spui ca "trebuie sa fii putin high sa spui nu la un Mercedes sau BMW" ca, deh Volvo e de cocalar. Pe bune? BMW, oare, la noi vorbesc, e pentru cavaleri crescuti la pension? Nu contest si departe de mine gandul de a eticheta oamenii in functie de masini, desigur sunt exceptii si exceptii, cunosc oameni ok care au bmw, noi, luate pe bani munciti, la fel cum cunosc si oameni care au Volvo luate de noi, tot din bani munciti. Una e sa ai o coaja de BMW, Mercede, Volvo, sau orice altceva premium, lata la mana paispe si de pe care curg tablele, luata doar ca sa epatezi, si una e sa ai una din asta, noua, luata din bani munciti. In cazul asta confunzi marfa cu ambalajul.

  • Calitativu', miercuri, 23.07.2025 22:40

    Săndele, daca tot ești"cel mai calitativ", de ce nu ai cerut la test(te citez):"versiunile diesel B5 și B6, cu 250, respectiv 300 de cai putere, vin acum în compania unui sistem mild-hybrid la 48V. "? Sau reveni Volvo la dizal și numai tu știi asta?