
Pentru toată familia
Cine este acest Volkswagen Tayron? Ei bine, numele nu este deloc nou, având în vedere că este produs pe piața din China, de către FAW-Volkswagen, încă din 2018. Însă, odată cu intrarea în a doua generație, Tayron a devenit un model global, comercializat și în Europa.
Debutul noului Tayron a avut loc anul trecut, iar noi am fost să îl cunoaștem în premieră, chiar acasă la Volkswagen. În orașul Wolfsburg din Germania.
Tayron este gândit pentru familiile numeroase și înlocuiește în gamă vechiul Tiguan Allspace. La fel ca acesta, poate fi configurat cu 7 locuri. Cu alte cuvinte, este numai bun pentru acele călătorii în care iei toată familia. Sau tot grupul de prieteni, de ce nu?
Acum, dacă ar fi să îl poziționăm în portofoliul actual de modele, Tayron se află cumva între clase. Adică este poziționat între Tiguan (clasa medie) și Touareg (clasa premium).
Noi am condus noul Volkswagen Tayron pe drumurile patriei și am optat pentru o motorizare care, încă, rezistă în ciuda electrificării masive din industria auto. Este vorba despre unitatea diesel TDI. Cum se simte de la volan, afli din rândurile următoare.
Așa cum te-am obișnuit, ți-am pregătit și un video cuprinzător cu mașina noastră de test.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Cred că este un model de nișă, mai ales dac[ vrei neaparta 7 locuri, au trecut vremurile când toată lumea fugea după tdi. Nu zic că ar avea și tdi-ul rostul lui, dar nu îl iei ca să-l freci în oraș toată ziua. La 60.000 + euro aș opta oricând pentru un Lexus 350 NX h, care doar că este cu 10 cm mai scurt, în rest este peste Tayron cam din toate pozițiile.