Jeep Wrangler

4.0
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 21 decembrie

Soldatul universal

Jeep Wrangler face parte din noua invazie aliată americano-italiană. De când grupul Chrysler s-a unit cu Fiat, toate modelele gamei Jeep au fost revizuite. În cazul lui Wrangler, interiorul a fost upgradat şi a primit motorul diesel de 2.8 litri ce dezvoltă 200 CP cu sistem start-stop, dar spiritul acestui model legendar a rămas neschimbat. Pentru că Wrangler-ul actual este descendentul direct al celebrului Willys, Jeep-ul care a făcut războiul, şi merită să rămână mereu la fel: pătrăţos, cu faruri rotunde şi grila radiatorului inconfundabilă. Wrangler este şi va rămâne un automobil simplu, care te duce în creierii munţilor şi pe care apoi îl speli cu furtunul. Inclusiv la interior.

  • slv83, miercuri, 21.12.2011 16:52
    Mash

    Poate singurul model Jeep pe care l-as achizitiona! Are istorie, arata bine, capabil in off-road si colac peste pupaza e si veteran de razboi!

  • le onte, miercuri, 21.12.2011 17:06

    pana la urma cutia manuala are 5 sau 6 trepte?

  • ISUS, miercuri, 21.12.2011 17:22
    BV

    Chiar ma bucur ca ati testat acest exemplar destul de rar intalnit pe strazile noastre. Cand voi avea bani sa tin 2 masini, asta va fi cu siguranta masina de iarna / munte. ( sau G classe, sa vedem ce bani o sa fie la momentul aceala) PS: chiar asa de multi bani va dau aia de la nivea ca sa promovati cu atata agresivitate ?

  • dorian, miercuri, 21.12.2011 18:24
    bravos

    e o masina foarte ok, pentru teren accidentat e de vis, chiar si fara imbunatatirile specifice off-road. insa marea problema apare daca esti mai inalt, canapeaua si scaunele sunt foarte inguste si astfel rapid obositoare, amortesti :) in plus chiar si varianta in 5 usi e destul de saraca in spatiu pentru carat. iar la capitolul spatii de depozitare, nu mai zic nimic, n-ai unde sa pui o apa.

  • grigore, miercuri, 21.12.2011 21:13
    ...dar scumpa

    Trebuie sa fii destul de motivat / pasionat ca sa dai 40 de mii pe o masina cu utilitate atat de limitata...

  • LauCalin, joi, 22.12.2011 01:35

    Una din mandriile auto ale Americii. O masina inconfundabile, fie ca e in oras sau pe coclauri. Si nu in ultimul rand o masina foarte robusta. :)

  • Marian, joi, 22.12.2011 10:42
    Faina masina

    Dar nu puteau pune si ei diselul de 3 l care e si pe Grand Grand Cherokee de origine FIAT? Parca arata mai bine ala pe hartie la performante. Pe unde as putea gasi unu din asta pe strada? Sa incerc sa ii sterpelesc bateria, daca e asa de simplu de deschis capota. Si poate mai gasesc si altceva interesant pe acolo :)))))))))

  • @Mariane, joi, 22.12.2011 21:38
    Draga Marian...

    ...pentru un OFF-Road-er adevarat exista lucruri muuult mai importante decat performantele dinamice. Atributele principale ale propulsoarelor sunt forta(disponibila la o turatie cat mai joasa) si robustetea. E mult mai important ca motorul sa fie rezistent(la apa, unghuri de inclinare ale masinii, socuri, etc.) si fiabil(astea trebuie sa mearga multi ani fara sa le repari, iar in cazul in care e nevoie sa o poti face usori, prin varf de munte, pe unde esti). Toate masinile de teren clasice (gen Land Cruiser, Pajero, Defender) au asemenea configuratii...cilindree relativ mare si doar 4 cilindri.

  • Xen, joi, 19.04.2012 21:56

    Intamplarea face ca si eu am testat chiar aceeasi masina din testul de mai sus. evaluarea facuta de cei de la automarket este cat se poate de corecta dar vreau sa vin cu cateva completari: 1. consumul este in jur de 8l extra, 10 mixt, 12 urban. in offroad consumul nu sare ft mult....chiar decent pot sa zic; are si sistem start-stop(pt amatorii de astfel de tehnologie) 2. spatiul pe bancheta din spate este foarte redus iar aceasta este conceputa doar pt 2 persoane 3. nu-l recomand pt cei care il folosesc ca unica masina.....performantele (din toate punctele de vedere) pe astfalt sunt modeste, sa nu zic chiar slabute. 4. varianta manuala are un ambreiaj cam firav; daca e fortat putin mai tare in sarcina incepe sa miroasa; recomand cutia automata 5. vizibilitatea mie personal mi s-a parut destul de buna 6. cursa schimbatorului de viteze putin cam lunga 7. performantele off-road sunt exceptionale....sincer mi se pare cea mai buna masina la acest capitol. varianta testata avea anvelope AT si am scufundat-o in noroi pana la nivelul portierei fara a avea probleme.....urcarea in panta alunecoasa----fara probleme, garda la sol suficienta; pe timpul testului nici macar nu am cuplat-o pe greu pt ca nu a fost necesar. performante la fel de bune si cu esp-ul pornit(chiar mai bune daca este un incepator care nu prea stie sa apese pedala de acceleratie). 8.pt cei interesati de model , se pot obtine reduceri chiar si de 5000 euro fata de pretul de lista. Verdictul meu strict pe partea de off-road este de 4.8 stele (5 pt Rubicon AT:-P)

  • ASD, miercuri, 10.04.2013 15:18

    NU RECOMand decat pt offroad, masina nu e conceputa pt sosea dar pentru offroad e cea mai buna, nu are nevoie de multe dotari. la capitolul design arata excelent (clasic jeep). din (studiile) am realizat ca poate domina orice munte sau mlastina, rare ori am vazut ca sa impotmolit.