Hyundai i10
Mica revoluţie
Nu mai este un secret pentru nimeni că Hyundai a reuşit să progreseze masiv în ultimii ani în ceea ce priveşte calitatea produselor sale. De la o marcă coreeană semi-obscură acum 10 ani de zile la una dintre cele mai bine văzute mărcii de pe piaţa europeană. De curând, Hyundai a trecut printr-o reînnoire completă a gamei. Toate modele au primit o identitate vizuală nouă, dar şi o calitate pe măsură. Singurele modele care nu trecuseră prin acest proces erau cele de clasă mică şi mini. Hyundai i20 a trecut printr-un facelift care i-a prelungit puţin agonia, dar va fi înlcouit cu un model total nou, cât se poate de curând, poate chiar în această toamnă. i10, în schimb, a primit o nouă generaţie în anul care tocmai s-a încheiat. Am avut ocazia să mergem cu acest model chiar înainte ca el să apară oficial în faţa publicului, în cadrul unui eveniment special organizat de Hyundai în Turcia, la uzina de la Izmit, acolo unde noul i10 este asamblat. L-am putut admira în avanpremieră şi am condus două exemplare de pre-serie camuflate.
Acum, noul model este deja în showroom-uri, inclusiv la noi în ţară. Şi l-am putut testa în versiunea sa de top: motor de 1.2 şi 87 CP şi echipare Premium.
Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.