TOP 10: Cele mai citite teste Automarket ale anului 2013

Publicat luni, 23.12.2013 11:37 de Sebastian Toma

Anul 2013 a adus 129 materiale de drivetest pe Automarket.ro. Noi le-am selectat pe primele zece cele mai citite şi le trecem în revistă pentru voi.

Automarket a testat peste 120 de maşini noi în decursul anului 2013, în urma cărora aţi putut citi cel puţin la fel de multe materiale în rubrica dedicata testelor. Cum finalul anului 2013 este aproape, am decis să facem o selecţie a celor mai citite teste publicate pe Automarket.ro în decursul anului curent.

  • Bonus: Eternul etalon - Dacia 1410

    Unul dintre cele mai citite materiale de la secţiunea noastră de drivetest a fost farsa noastră de întâi aprilie. Contrar aparenţelor, a fost ceva spontan. Am împrumutat maşina de la un prieten de-al unui coleg şi am fugit la şedinţa foto. Ciprian s-a ocupat în grabă de poze, la timp să vă trimitem măreţul nostru test în Newsletter-ul Automarket. Comentariile voastre ne-au arătat că nu ne-am străduit degeaba şi că aveţi simţul umorului bine dezvoltat.

  • Locul 10. Bordurierul. Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi

    Înainte de apariţia primului Sandero Stepway, toată lumea credea că acesta va fi un SUV marca Dacia. Chiar şi acum, unii se întreabă de ce nu primeşte tracţiune integrală. Noi vă spunem că Sandero Stepway nu are nevoie de tracţiune integrală şi că este o propunere cel puţin interesantă în acest segment, dedicată celor care vor să atragă atenţia cu o Dacia fără să apeleze la tuning.

  • Locul 9. Onest. Dacia Logan 0.9 TCe

    Prima berlină echipată cu motor turbo alimentat cu benzină din întreaga istorie a mărcii Dacia nu avea cum să nu atragă atenţia publicului, nu-i aşa? Noul Logan 0.9 TCe a adunat peste 100 de comentarii, semn că termenii ”benzină turbo” şi ”Logan” scot cuvintele din gura românului mai repede decât fotbalul şi politica. Analiza noastră este aici.

  • Locul 8. Mulat. Skoda Octavia 1.4 TSI

    Bogdan a plecat la plimbare cu Skoda Octavia 1.4 TSI şi a descoperit un companion pe cinste, care se poate mula pe personalitatea oricărui client. Primeşti mult spaţiu şi un design discret şi modern. În cazul acestei motorizări, avem de a face cu un ”benzinar” turbo care-ţi serveşte un cuplu motor generos şi cu cel mai bun consum mediu din întregul segment.

  • Locul 7. A doua loganizare. Dacia Logan 1.5 dCi

    Când a apărut prima versiune diesel a lui Logan I, reclama ne spunea că maşina aia o să ne schimbe viaţa. Erau prezentaţi motociclişti care trăgeau pe dreapta să se uite prin geam şi alţi oameni pe care altă dată nu îi vedeai interesaţi de acest model. Iată că interesul vostru pentru testul cu Logan 1.5 dCi a fost ridicat. Din nou.

  • Locul 6. Cu lecţia învăţată. Dacia Duster facelift 1.2 TCe

    După o listă impresionantă de lansări pentru marca din Mioveni, a venit rândul lui Duster să fie împrospătat. SUV-ul a primit o schimbare estetică, mai multe dotări, ESP în standard şi o nouă motorizare, cea mai puternică unitate benzină turbo oferită vreodată pe o Dacie de serie. Motorul a surprins plăcut şi Duster este un model la fel de capabil ca-n prima zi.

  • Locul 5. Familială familiară. Skoda Octavia 1.6 TDI

    Noua generaţie a lui Octavia este arma Skoda într-un război neanunţat, dar aflat în plină desfăşurare. Este vorba despre lupta constructorilor de volum pe segmentul compact, cel mai popular din Europa. Skoda se luptă cu Opel, Ford, Renault şi alţii pentru banii clienţilor. De această dată testăm motorizarea 1.6 TDI de 105 CP din gama Octavia.

  • Locul 4. Fără prejudecăţi. Dacia Sandero 0.9 TCe

    Prima noastră întâlnire cu Sandero II a avut loc în Spania, în luna octombrie a anului 2012, în cadrul testului internaţional. La scurtă vreme, ne-am întâlnit cu un Sandero 0.9 TCe în România. Am petrecut multe ore la volanul maşinii şi am parcurs peste 1.000 de kilometri alături de acesta. Ne-a surprins plăcut din mai multe puncte de vedere, printre care se numără spaţiul interior, sistemul MediaNav, motorizarea economică şi capabilă şi suspensia adaptată perfect pentru drumurile noastre.

  • Locul 3. O priză în plus. Toyota Prius Plug-in

    Locul al treilea în topul nostru e o surpriză mai mult decât interesantă. La 15 ani de la primul Prius de serie, Toyota a mers mai departe cu ambiţiile ecologice şi a realizat un hibrid a cărui baterie poate fi încărcată şi de la priza de curent alternativ. Această maşină anunţă un consum mediu de 2.1 litri la sută şi are un motor aspirat de 1.8 litri. Am experimentat pe larg ce poate să-i ofere Toyota Prius Plug-in unui client din România.

  • Locul 2. Implant pentru succes. Skoda Octavia 1.2 TSI

    Românii au fost foarte interesaţi de noua generaţie Skoda Octavia, care a primit atenţia cuvenită şi pe Automarket. Este al treilea test cu modelul din Cehia în topul audienţei Automarket pe 2013. Noua Octavia a primit platforma MQB a concernului Volkswagen, ceea ce o aduce pe picior de egalitate cu Golf şi A3 pe partea de tehnologie. Atributele clasice al modelului au rămas la fel de puternice, Octavia fiind în continuare spaţios, confortabil şi cu un design discret.

  • Locul 1. Săţios BMW 328i xDrive

    Cel mai citit test al anului a fost cu cel mai bine dotat BMW Seria 3 pe care l-am întâlnit vreodată. Pe lângă dotări, 328i xDrive vine cu pachetul M Performance, care îi aduce un aspect care rupe gâturile tuturor masculilor de pe o rază de 500 de metri şi cu performanţe pe măsura aspectului. Până la 335i şi M3, este cel mai performant Seria 3 pe care-l poţi cumpăra, iar ăsta nu-i lucru puţin.

Mai departe...
  • unckle, marţi, 24.12.2013 10:39

    interesant, atatea dacii, atatea skode ... si castiga un bemveu ? Ati facut treaba buna anul asta, sa speram ca anul viitor sa faceti teste si mai bune (nu neaparat mai multe). Daca as schimba ceva la formatul testelor, as schimba un pic partea despre consum. Nu ar strica sa "standardizati" un pic testele desfasurate in romania. Un traseu fix de oras, la ora 17 ... 30km, in doua zile consecutive, ar fi ceva mai edificator pentru publicul care, in ultima perioada pune foarte mare accent pe consum (chiar si la masini unde acesta nu prea conteaza). Nu ar strica si un test de oras folosind "un alt oras" decat bucurestiul nostru drag ( @%#^!%#@ de oras..) Am observat ca, pe parcursul anului, s-a incercat o diferentiere a AM fata de concurenta online in ceea ce priveste sedintele foto, si rezultatele acestora. Mi se pare, totusi, ca tratamentul aplicat fotografiilor nu este, de fiecare data, tocmai reusit (a se vedea testul cu skoda in care toate pozele sunt "maro" la fel ca masina ... sunt ele diferite, dar ... "maro"). La polul opus este chiar testul cu 328i la care fotografiile sunt excelente. ps. nu ar strica sa angajati pe cineva la "curatenie" ... asa mi s-a luat de "brusli il bate pe vandam"

  • Un cititor, luni, 30.12.2013 14:22

    Si tabelul care sa ateste numarul de cititori al fiecarui test unde este?

  • dan, luni, 30.12.2013 14:31

    O sa fiu rau si sa zic: Majoritatea are Dacia, maxim cat isi poate permite e o Skoda (dupa mine, e sub Dacia ca fiabilitate si raport pret/calitate) dar viseaza la BMW! De acolo si rezultatele la vizualizari de teste.