
Alien
Toyota este o marcă recunoscută pentru că mizează pe soluția hibridă. Are în ofertă mai multe modele cu acest tip de propulsie, iar Auris este cel mai popular. Toyota spune că este o alternativă excelentă la motorizările diesel, iar noi am decis să investigăm acest lucru.
-
vianu, luni, 07.12.2015 13:05
probabil s-au referit la modul de conducere, ceva mai altfel decat restul ofertei. Daca n-ai condus un hibrid de la toyota insemna ca numai "avem" ce spune si "ne" aflam in treaba.
-
Kap, luni, 07.12.2015 13:44
"noul VW Golf GTE se laudă cu o medie de 1.6 litri/100 km". Eu n-aș fi putut să înghit chestia asta nici dacă Golf GTE era o motocicletă. Și am bănuiala că e vorba de primii 100 km. Dar ce să creadă cineva neavizat? Păi la 1,6 consum rezultă că VW e dumnezeul motoarelor! Și iar nu pot să nu mă întreb: e o scăpare intenționată sau nu? Altfel, ce să zic: o mașinuță de talia și consumul lui lui Clio, dar la preț de Octavia.
-
rotila, luni, 07.12.2015 15:30
@AM "CVT cu un singur raport variabil de transmisie" profesor daca erai si nu ziceai mai bine
-
Ilici02, luni, 07.12.2015 20:22
@Kap E vorba de Golful strict electric care are un consum echivalent benzina de 1.6%. Daca-mi amintesc consumul era undeva la 11-12kw/h. Pentru ca oricum ai privi electricele si clasicele, ambele utilizeaza energie pentru miscare. Energiea electrica poate fi convertita intr-un echivalent benzina si invers benzina poate fi convertita intr-un echivalent de energie electrica. Extragerea energiei din benzina se face la un randament de aproximativ 35-40% de aici si diferenta destul de mare de consum dintre electrice si termice. Daca am extrage cu eficienta 100% energie din benzina (lucru demonstrat ca imposibil), un Golf pe benzina similar GTE-ului ar consuma cam 1.6% si probabil n-ar exista masini electrice. Cauta pe net despre eficienta proceselor termodinamice. Lucrurile-s fascinante.
-
mecanicul vesel, luni, 07.12.2015 21:29
ALIEN defineste exact aceasta marca .... hai cu manutele rosii , posesori de *jermane supreme* !
-
Sam93, marţi, 08.12.2015 03:44
@Ilici Ce aberatii vorbesti mai Ilici? Golful GTE nu-i nici un strict electric. Este un plug-in hybrid cu motor de 1.4 benzina. Si consumul declarat este total aberant pentru ca bateriile se termina repede si motorul ala pe benzina o sa consume de rupe. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-volkswagen-golf-gte-review
-
seat, marţi, 08.12.2015 06:34
ar trebui spusa si greutatea. cam mica vit maxima. suspensiile inteleg ca sunt f bune.
-
vianu, marţi, 08.12.2015 10:14
@ilici02 spui corect acolo doar ca acel 1,6% e in primii 100km, caz ideal in care acumulatorii sunt full si motorul termic este prea putin folosit. Chestie de marketing folosita de toti cei care au plug-in pe piata. asa se face ca sifonierul ala de 2 tone jumate cu 4 cercuri drept sigla are un consum de 1,7% motorina...bucuria unei cunostinte care vrea sa-si cumpere asa ceva pentru ca, nu-i asa, consuma infim.
-
razorsbk, marţi, 08.12.2015 13:27
Am o intrebare: Cati kilometri poate merge strict in modul EV ?
-
relitatea e naspa, miercuri, 09.12.2015 13:05
cam 3, e hibrid nu masina electrica
-
biluta28, joi, 21.01.2016 19:17
Am testat-o si eu exact pe aceasta pacat ca nu pot pune poze...am ramas cu gândul la ea aprox.600 km cu juma de rezervor aprox 20-25 litri benzina...calatorului ii sade bine cu drumul... referitor la suspensie eu nu am simtit-o ... rigidă și zgomotoasă... poate depinde si de ce alte masini ai mai condus...in schimb am simtit si eu disconfort la luneta foarte îngustă..dar in ceea ce priveste parcarea a fost ok piuie chiar daca nu se vede bine in camera deci nu sunt sanse sa gresesti...de asemenea foarte de folos GPS -ul...
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Coolness efect: interesanta. Daca si asta e o masina interesanta, inseamna ca nu mai avem proprietatea termenilor...