Planor terestru
În garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30.
-
Jian de la Calafat, vineri, 30.05.2025 12:02
Jos palaria, d-le Irimia ! Adevarul n-are temperatura, tocmai de aceea merita rostit cu brutalitate. PLANOR. (dex) Aeronavă fără grup motor propulsor, a cărei deplasare este determinată de factori meteorologici (curenți de aer) sau de relief (zbor de pantă). Practic, pacostea de mai sus, prevazuta cu PATRU pseudomotoare, devine utila individului care-a achitat 60 000 Euro numai atunci cand mai bate vantul sau cand itinerariul are o abordare descendenta. In toate celelalte cazuri, proprietarul face cunostinta cu colapsul. Adica in majoritatea situatiilor. De Meo nu doar ca a avut neobrazarea să semene vânt in cadrul Renault Group, dar, cu adevarat iremisibil, broscarul are si insolenta de a obliga potentialii cumparatori sa venereze furtuna pentru ca acestia sa poata face uz de actualele produse Renault.
-
Adrian, vineri, 30.05.2025 13:35
Vad ca noua cutie multimodala DB49 este ceva mai reactiva. Daca Renault crede ca va rupe vanzarile cu acest sistem f complex, se inseala.
-
aha, vineri, 30.05.2025 13:44
Si daca tot a fost adus DEX-ul in discutie: Cuvântul practicalitate nu este în dicționar. Iată câteva sugestii: practicabilitate practicitate
-
Banditos, vineri, 30.05.2025 20:23
@Jian Cu tot respectu'....tine-te decat de auto. PS Sa iti spun un secret: planorul zboara si in sus dar si cand "nu bate vantu". PS2 asocierea, din articol, automobil-planor e absolut nefericita. Din orice unghi ai privi lucrurile.
-
Limba noastra-i o comoara..., vineri, 30.05.2025 20:42
...de automarket înfundată! Numai ziariști calitativi, cu articole mai calitative decât cele necalitative de la... Va doboară practicalitatea bai calitativilor! Știu că este tot mai greu să găsești jurnaliști care au cunoștințe "calitative" de limba romana, dar luați unul mai în vârstă, care a trecut cu folos prin școală, sa prevină violul repetat al limbii romane!
-
Matei_cel_nou, vineri, 30.05.2025 23:47
Diferența dintre inexorabil și jenică e ca inexo a citit ceva la viata lui. Jenică aberează despre planoare deși habar nu are ce sunt alea.
-
@Matei, luni, 02.06.2025 10:44
abereaza si despre masini desi habar nu are de ele
-
Jian de la Calafat, luni, 02.06.2025 11:01
@Banditos, Cu toata consideratia, Rafale PHEV300 certifica pe zi ce trece faptul ca-i un produs beteag. Tolerez viciul ascuns de fabricatie, dar n-am cum sa ofer vreun gram de compasiune atunci cand carentele unui produs sunt facil identifcabile (si) de pe Luna.... Silvian Irimia: "Rafale este nava amiral a celor de la Renault" In situatia asta, Rafale avand nobila datorie sa reprezinte varful de lance al Renault, n-ai cum sa recurgi la lupinguri la adresa consumatorului, fiindca acrobatia este ancorata in incompatibilitate deplina pentru un astfel de produs. ...Si atunci, ce mai ramane ? Doar lipsa crasa a deferentei minimale, asta ca sa ma feresc s-o cataloghezez calomnie la adresa potentialului client.
-
Banditos, luni, 02.06.2025 12:52
Si legatura cu planorul care e? Ca dupa tine planorul ar fi un avion beteag? :))) Daca asta e concluzia ta inseamna ca ce am zis io mai sus se confirma si sfatul ramane in picioare: ramai la auto. Inca o data spun, in afara de nume (acum Rafale e un avion de lupta cu reactie) nu exista nicio legatura intre masina si domeniul aviatic. Iar daca vrei sa spui ca SUV-ul din articol nu e masina, nu poti sa ii asociezi starea inferioara cu un planor.
-
Jian de la Calafat, luni, 02.06.2025 14:05
Renault tre' sa apara cu explicatiile, nu eu. De ce ? Tocmai d-asta.... Renault s-a aventurat acolo unde nici reveria nu trebuia sa-i fie permisa, realii parametri ai produsului (+ 1900 kg. urniti de un tricilindru rahitic de 1.2L) impuneau sa poarte denumirea de Escargot, nicidecum Rafale. ....Iar aceasta cutezanta in persiflare, Renault cu siguranta ca o resimte, cifrele de vanzari vorbesc de la sine. P.S. Oare defazatul acela de De Meo cunoaste faptul ca BMW Motorrad ofera si-n prezent motoare de 1.6L cu SASE cilindri ? Mai elocvent n-am cum sa fiu, toata buna mea intentie am oferit-o neconditionat, tragand un binemeritat semnal de alarma.
-
OVIDIU, vineri, 13.06.2025 12:43
Ciudat Credeam ca aici se discuta despre mașini tehnic vorbind. Dar stimabili și mult prea inteligenți scribi a-ti greșit locul. Pentru cearta injurii și mistocareala mergeți în parlamentul României sau pe unde vreți. Masina arata superb și are tehnologia folosita de Renault pentru hibride și care a tot fost îmbunătățită. Dar din păcate prețul este fff mare și acest lucru v-a genera vânzări mici.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Complicaciunea dracului: trei motoare si un generator. Trei pistoane pe 1,2 l. Ce castigi in oras pierzi pe autostrada (auzi 8,8l la 130 km la ora). Si vreo 56 500 euro. O merita oare?