De cursă lungă
Renault oferă pe Clio facelift o versiune de 110 cai putere a clasicului 1.5 diesel. Alături de îmbunătățirile exterioare și modificările operate la nivelul habitaclului, modelul de clasă mică devine un adevărat partener de cursă lungă.
-
Catalin, marţi, 26.09.2017 22:56
Un film pe care unii poate deja l-ati vizionat, dupa ce ati citit comentariile de la testul cu noul Fiesta... care spune cate ceva despre Clio, poate chiar surprinzator pentru cei care inteleg spaniola: https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8
-
Edikkk, miercuri, 27.09.2017 09:55
desi motoarele termice sunt uzate moral, depreciate deja chiar daca este noua.... totusi 110 CP pentru clasa compacta, este un vis ! acum multe generatii la clasa compacta multe, foarte multe nu treceau nici de 80 CP , decat versiuni GT, S, etc Sa spunem si faptul ca chiar daca cutia de viteza manuala si ea, impreuna cu masinile pe ICE sunt uzate moral, este de APRECIAT faptul ca are 6 trepte ! ceea ce inseamna un consum foarte bun nu numai in oras pentru un diesel, dar cel mai bun consum extraurban !! Repet, ca o masina care nu este hibrida / semi-electrica este o masina foarte reusita. PS: acum imaginati-va ca ar avea acest Clio, exact acelasi motor diesel de 110 CP in relatie cu un motor electric pe sistemul e-power de la Nissan !!!! O ASTFEL DE MASINA SEMI-electrica ar fi masina perfecta de trecere de la masinile full-termice la masinile full-electrice si ar domina pur si simplu piata auto (cele 80% procente din piata - non full-electric) ! Ar fi avut recuperare regenerativa la franare si ar duce un consum MAI BUN cel consumul EXCELENT DE BUN al Nissan Note e-power pe benzina (care bate Toyota hibrid cu usurinta), si apoi un confort de condus auto fara egal (condusul cu un singur picior ---- cu o singura pedala, exact gen e-pedal de la new Nissan Leaf - o bijuterie de masina electrica, un exemplu clar de urmat, pe langa Tesla) (condusul cu o singura mana --- nu ai schimbator de viteza, nimic, tot rulajul este full-electric) !!!! Din pacate Nissan dupa ce deschide poarta lui e-power din Japonia catre Indonesia si Filipine, acum incearca sa introduca modelul in India !! Nu inteleg, cum de nu il fac global inca si nu il aduc in Europa, unde ar rupe vanzarile. Mai ales un astfel de sistem cu adevarat hibrid, un sistem semi-electric sprijinit de un motor diesel economic ar rupe toate topurile si ar elimina practic vanzarile de masini full-termice.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
Poate vedem si pe Logan/MCV/Sandero motorul de 1.5-110cp. Eu il am in versiunea de 105 cp pe Megane 2 si sunt foarte multumit.