Fericirea vine în doze mici
Fericirea se cumpără. E suficient să testezi generatorul de „piele de găină” și să vrei să-l iei acasă. Este biletul de intrare în familia Porsche: mic, scump, dar înălțător.
-
flavius, joi, 10.08.2017 20:23
Inca o tzeapa turbo via VW.Unde e soundul celor 6 boxer.O bashcalie.
-
name, joi, 10.08.2017 21:17
Bai fratilor, asta e de pus in rama. Auziti aici ce nu i-a placut domnului jurnalist la o decapotabila Porsche cu doua locuri, motor central si tractiune spate: - Calitatea convorbirilor făcut prin Bluetooth - Spațiile de depozitare Ba, ma lasi?! Niste obiectii pertinente nu ai si tu? Bine ca nu te-ai plans si ca nu au montat astia de la Porsche Wi-Fi pe masina, ca iti poti da check-in cand mergi sa iti epilezi sprancenele.
-
PMC, joi, 10.08.2017 21:21
@flavius: nu e deloc teapa. Uita-te la review-ul facut de autogefuhl pe iutub. Nu numai ca nu e teapa, dar s-ar putea sa fie cea mai buna alegere cand vrei sa iei Porsche. Din punctul meu de vedere, este. Dupa ce am vazut acel review m-am convins. Nu as lua cutie automata si as lua varianta sport, dar oricum, e o masina incredibila, chiar daca e Porsche cu 4 cilindri.
-
rotila, vineri, 11.08.2017 08:33
articolul debordeaza de spiritualitate,citez:mainile tale sunt mereu in conexiune cu asfaltul si traseaza chirurgical ,o senzatie cu care esti binecuvantat din ce in ce mai rar... dupa cum spune si autorul citez :fericirea vine in doze mici.:aici s-a dat de gol. sper sa nu exagereze.
-
zarnesteanu, vineri, 11.08.2017 13:57
Cu o zi inainte sa apara articolul asta m-am uitat la preturile unui 718. Apoi a aparut review-ul :):) Intr-adevar, foarte multi bani pentru o compacta in 4 cilindri. Mie insa sunetul unui motor Porsche mi se pare absolut superb. Daca mai adaugi dinamica de exceptie, interiorul modern si liniile clasice aduse la zi, parca totul incepe sa aiba sens. Plus fiabilitate inca neatinsa de nimeni. La o masina sport :) Pentru fiica-mea ar fi fantastica. Poate castig loteria pana atunci :)
-
scamel, vineri, 11.08.2017 14:05
"n-ai nevoie de un Porsche 911 pentru a te bucura de viata." Cat adevar graiesti.
-
xxx, luni, 21.08.2017 10:56
Îmi si imaginez cum este sa stai in spatele unei balene care cară pietriș pe A1/A2 (deși nu se vede nimic căram la pietriș in tara asta de parca am face un canal navigabil intre Satu Mare/Constanta)! Si mai tare: sa faci Transfagasanul in week-end cu ea!
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Exagerat de scumpa versiunea testata de voi fata de pretul de baza. Nu cred ca majoritatea celor care il vor cumpara, o sa il configureze la nivelul asta. Personal ca design exterior mi-a placut mai mult prima generatie. Avea acel ceva unic Porsche ! La interior e mai frumos acum....poate si pe afara dar tot cu gandul la primul model am ramas. Nu prea ai ce face cu asa masina in Romania...e joasa si cabrio e cea mai proasta investitie pt. ca la ce praf e pe drumurile patriei o sa mergi cu ea mai mult capotata. In rest o masina numai buna de mers pe Transfagarasan :)