
Fericirea vine în doze mici
Fericirea se cumpără. E suficient să testezi generatorul de „piele de găină” și să vrei să-l iei acasă. Este biletul de intrare în familia Porsche: mic, scump, dar înălțător.
-
flavius, joi, 10.08.2017 20:23
Inca o tzeapa turbo via VW.Unde e soundul celor 6 boxer.O bashcalie.
-
name, joi, 10.08.2017 21:17
Bai fratilor, asta e de pus in rama. Auziti aici ce nu i-a placut domnului jurnalist la o decapotabila Porsche cu doua locuri, motor central si tractiune spate: - Calitatea convorbirilor făcut prin Bluetooth - Spațiile de depozitare Ba, ma lasi?! Niste obiectii pertinente nu ai si tu? Bine ca nu te-ai plans si ca nu au montat astia de la Porsche Wi-Fi pe masina, ca iti poti da check-in cand mergi sa iti epilezi sprancenele.
-
PMC, joi, 10.08.2017 21:21
@flavius: nu e deloc teapa. Uita-te la review-ul facut de autogefuhl pe iutub. Nu numai ca nu e teapa, dar s-ar putea sa fie cea mai buna alegere cand vrei sa iei Porsche. Din punctul meu de vedere, este. Dupa ce am vazut acel review m-am convins. Nu as lua cutie automata si as lua varianta sport, dar oricum, e o masina incredibila, chiar daca e Porsche cu 4 cilindri.
-
rotila, vineri, 11.08.2017 08:33
articolul debordeaza de spiritualitate,citez:mainile tale sunt mereu in conexiune cu asfaltul si traseaza chirurgical ,o senzatie cu care esti binecuvantat din ce in ce mai rar... dupa cum spune si autorul citez :fericirea vine in doze mici.:aici s-a dat de gol. sper sa nu exagereze.
-
zarnesteanu, vineri, 11.08.2017 13:57
Cu o zi inainte sa apara articolul asta m-am uitat la preturile unui 718. Apoi a aparut review-ul :):) Intr-adevar, foarte multi bani pentru o compacta in 4 cilindri. Mie insa sunetul unui motor Porsche mi se pare absolut superb. Daca mai adaugi dinamica de exceptie, interiorul modern si liniile clasice aduse la zi, parca totul incepe sa aiba sens. Plus fiabilitate inca neatinsa de nimeni. La o masina sport :) Pentru fiica-mea ar fi fantastica. Poate castig loteria pana atunci :)
-
scamel, vineri, 11.08.2017 14:05
"n-ai nevoie de un Porsche 911 pentru a te bucura de viata." Cat adevar graiesti.
-
xxx, luni, 21.08.2017 10:56
Îmi si imaginez cum este sa stai in spatele unei balene care cară pietriș pe A1/A2 (deși nu se vede nimic căram la pietriș in tara asta de parca am face un canal navigabil intre Satu Mare/Constanta)! Si mai tare: sa faci Transfagasanul in week-end cu ea!
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Exagerat de scumpa versiunea testata de voi fata de pretul de baza. Nu cred ca majoritatea celor care il vor cumpara, o sa il configureze la nivelul asta. Personal ca design exterior mi-a placut mai mult prima generatie. Avea acel ceva unic Porsche ! La interior e mai frumos acum....poate si pe afara dar tot cu gandul la primul model am ramas. Nu prea ai ce face cu asa masina in Romania...e joasa si cabrio e cea mai proasta investitie pt. ca la ce praf e pe drumurile patriei o sa mergi cu ea mai mult capotata. In rest o masina numai buna de mers pe Transfagarasan :)