Personalitate proprie
Am testat noul Mercedes-AMG GLE 53 Coupe facelift. Ce noutăți propune, cum se conduce și, mai ales, dacă este un AMG în ciuda motorului de 3.0 litri, afli din rândurile următoare. Ca de obicei, avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
Mihai, joi, 17.10.2024 20:51
Ce masina ieftina, la fel si cele cu care se compara. Nici nu se pune problema vreunei full electrice la banii astia. Mai alea cand vezi consumuri de peste 10 l/100km, clar e cea mai buna achizitie, mai ales ca are 2 turbine.
mihaigmc, joi, 17.10.2024 22:32E greu cu saracia eu usor cu comentatu!
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:15
Mai bine i-ar lăsa pe BMW și Audi sa se ocupe de genul asta de caroserii, și să se concentreze pe cea ce știe Mercedes sa facă cel mai bine: lux și confort. Apropo, într-o vizita recenta în București am văzut un Renault Arkana. Absolut ridicol. Dar bănuiesc ca sunt și cocalari mai low cost.
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:30
A, și încă ceva. Văd că mulți se plâng de greutatea mașinilor electrice, care da, e mare. Mai ales la cele care se vor sportive. Porsche Macan electric (cu bateria mai mica) are 2.3t, fix cat AMG-ul asta termic! Si toate versiunile sunt mai rapide (Macan Turbo e mai rapid cu aproape 2s 0-100) dar și mai ieftine. Macan 4 e mai ieftin cu vreo 40k! Poate îmi scăpa mie ceva dar un AMG nu e mașina sa faci 700-800km pe zi. Autonomia și consumul nu contează la mașina asta. Și totuși, de ce ai lua o termică care e la fel de grea ca o electrică, e mai lentă și mai scumpa??
-
cocalar, vineri, 18.10.2024 08:52
Masina de bombardier.
-
deputy, vineri, 18.10.2024 11:21
masina fara sens. mare pe afara, destul de inghesuita in spate, portbagaj adanc dar din cauza designului neincapator, la asa gabarit. consuma o galeata, chiar si modelul plugin, polueaza la fel de mult, te simti ca un elefant intr-un magazin de portelanuri, daca mergi cu ea prin oras....etc. spor la vanzari!
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 7 martieEchilibruAm testat noul Audi Q5, în versiunea echipată cu motor diesel de 2.0 litri, care oferă 204 cai putere. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cum se simte de la volan noul SUV german. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 5 martieCarpe DiemLibertatea pe care ți-o oferă o mașină decapotabilă este greu de egalat, chiar și atunci când temperatura de afară nu ține cu tine. Noul BMW M4 Competition Cabrio facelift este exemplul perfect de mașină care te încurajează să trăiești clipa atunci când o conduci. Carpe diem! Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 25 februarieIz de vacanțăAm zburat în Grecia pentru a conduce noul Volkswagen Transporter. Mașina testată de noi a fost varianta E-Caravelle, adică pur electrică. Afli mai jos ce impresie ne-a lăsat și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 18 februarieSpecialitatea caseiÎn prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 11 februarieAsul electrizantNoul Mini Aceman vrea să fie recunoscut ca un model de referință pentru marca britanică. Am condus primul model exclusiv electric al producătorului, în versiunea de bază Aceman E. Ți-am pregătit tot ce trebuie să știi despre cel mai nou membru al familiei Mini și ți-am mai pregătit și un video cu noul model. Citeste tot
Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul