Personalitate proprie
Am testat noul Mercedes-AMG GLE 53 Coupe facelift. Ce noutăți propune, cum se conduce și, mai ales, dacă este un AMG în ciuda motorului de 3.0 litri, afli din rândurile următoare. Ca de obicei, avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
Mihai, joi, 17.10.2024 20:51
Ce masina ieftina, la fel si cele cu care se compara. Nici nu se pune problema vreunei full electrice la banii astia. Mai alea cand vezi consumuri de peste 10 l/100km, clar e cea mai buna achizitie, mai ales ca are 2 turbine.
mihaigmc, joi, 17.10.2024 22:32E greu cu saracia eu usor cu comentatu!
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:15
Mai bine i-ar lăsa pe BMW și Audi sa se ocupe de genul asta de caroserii, și să se concentreze pe cea ce știe Mercedes sa facă cel mai bine: lux și confort. Apropo, într-o vizita recenta în București am văzut un Renault Arkana. Absolut ridicol. Dar bănuiesc ca sunt și cocalari mai low cost.
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:30
A, și încă ceva. Văd că mulți se plâng de greutatea mașinilor electrice, care da, e mare. Mai ales la cele care se vor sportive. Porsche Macan electric (cu bateria mai mica) are 2.3t, fix cat AMG-ul asta termic! Si toate versiunile sunt mai rapide (Macan Turbo e mai rapid cu aproape 2s 0-100) dar și mai ieftine. Macan 4 e mai ieftin cu vreo 40k! Poate îmi scăpa mie ceva dar un AMG nu e mașina sa faci 700-800km pe zi. Autonomia și consumul nu contează la mașina asta. Și totuși, de ce ai lua o termică care e la fel de grea ca o electrică, e mai lentă și mai scumpa??
-
cocalar, vineri, 18.10.2024 08:52
Masina de bombardier.
-
deputy, vineri, 18.10.2024 11:21
masina fara sens. mare pe afara, destul de inghesuita in spate, portbagaj adanc dar din cauza designului neincapator, la asa gabarit. consuma o galeata, chiar si modelul plugin, polueaza la fel de mult, te simti ca un elefant intr-un magazin de portelanuri, daca mergi cu ea prin oras....etc. spor la vanzari!
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 16 maiSenzații tariOdată cu noua generație, BMW M5 a intrat într-o nouă eră. Cea a electrificării. Este primul M5 plug-in hybrid din istorie, o mașină care, dincolo de toate, promite să ofere senzații tari la fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 12 maiCraiova electrificatăFord Puma a fost un real succes pentru țara noastră, dacă luăm în calcul că este cel mai bine vândut model Ford la nivel european și este produs la noi în țară. Iată că acum, fabrica de la Craiova e pregătită să treacă la un nou nivel. Mă refer la Ford Puma Gen-E, primul model complet electric fabricat la noi în țară. Și în ce loc mai potrivit să facem cunoștință cu el dacă nu pe plaiurile mioritice? Am făcut o excursie până în Poiana Brașov pentru a vedea cum se descurcă noul Ford Puma Gen-E. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 7 maiDeclarație de forțăPentru prima oară în lunga sa istorie, Mercedes-Benz Clasa G poate fi comandat acum într-o versiune pur electrică. Noi am testat-o pentru a-ți spune cum se conduce, dar și dacă celebrul off-roader și-a pierdut din esență odată cu adoptarea unui sistem de propulsie electric. Avem și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 2 maiRock starLand Rover Defender este un adevărat rock star în lumea auto. În 2020 a primit o nouă generație, după 4 ani de pauză, și a devenit mai bun din toate punctele de vedere. Anul trecut au venit o serie de îmbunătățiri care să-l facă și mai relevant. Dacă s-a reușit, afli din rândurile următoare. Avem și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 aprilieUniversal apreciatÎn garajul Automarket a aterizat Mazda 3. Nu, nu este vorba de vreun facelift sau un nivel de echipare diferit, ci este vorba despre o nouă motorizare. Mazda 3 tocmai a primit un motor de 2.5 litri benzină, aspirat natural, conectat la un sistem mild-hibrid. Versiunea se numește E-SkyActiv G și va reprezenta motorizarea de bază pentru acest model. Citeste tot
Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul