
În pas cu moda
Mazda a operat o serie de îmbunătățiri în gama CX-5. Motorul diesel de 2.2 litri oferă acum ceva mai multe resurse, în timp ce sistemul de infotainment este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Test cu versiunea de echipare de top Takumi Plus și motorizarea 2.2 Skyactiv-D cu 184 CP, cutie automată și tracțiune integrală.
-
adi_10, vineri, 11.10.2019 11:23
in primul rand masina este foarte frumoasa! insa nu stiu de ce insista cu motorul de 2.2 si nu il inlocuiesc cu unul de 2.0 pt a avea taxe mult mai reduse atat pt ei cat si pt cumparator. iar 10% in oras consum pt un diesel este cam mult, avand in vedere ca apar din ce in ce mai multe SUV -uri hybride care consuma maxim 7 in oras si nici nu mai poluezi si platesti si taxe mult mai mici.
-
vianu, vineri, 11.10.2019 11:50
din cate stiu grosul vanzarilor CX5 il face Australia, piata europeana fiind doar o anexa la capitolul vanzari. Asta ar fi motivul mentinerii motorului de 2.2L
-
@AM, vineri, 11.10.2019 14:30
Ce cauta in acelasi segment CX-30?
-
adi_10, vineri, 11.10.2019 14:49
@vianu - face sens, mersi pt raspuns! asta desi piata europeana nu este si nu va fi vreodata de neglijat. dar stiu cei de la Mazda mai bine ca mine cum sa isi faca marketingul
-
Gabi, vineri, 11.10.2019 15:22
Eu astept faceliftul acestui model lansat in 2017 si motorul SkyActive-X. Poate au loc ambele in 2020.
-
Andrei, vineri, 11.10.2019 15:24
40000 euro, pentru o Mazda cu spatiu interior cat al unei compacte si cu 10 secunde pana la suta. Enorm. PS Sistemul audio Bose e slabut, nu are puterea, si nici gama dinamica a concurentei (Dynaudio)
-
Nuconteaza, vineri, 11.10.2019 16:49
Ma uit pe acest site pentru a fi la curent cu comentariile unora care s-au plimbat cu aceste masini. Ma amuza teribil toti cei care "palavragesc" pe seama unor imagini. Cel mai tare este "KIROTRACTOR", care conduce un Suzuki.
-
Valius, sâmbătă, 12.10.2019 07:22
Grosul vanzarilor asa este, il face Australia si America, Asia. Acolo taxele nu sunt asa mari, pretul carburantilor nu e asa mare. In Australia si America motoarele de drujba nu au ce cauta.
-
Tudor, duminică, 13.10.2019 10:51
Bine ca nu aveti un test drive cu noul Peugeot 3008 1.6 PureTech EAT 8, dar aveti cinci cu Mazda CX-5...
-
mog, luni, 14.10.2019 11:31
eu am de 7 luni mazda 6 break in aceeasi echipare, acelasi motor si cutie automata plus 4x4, cam tot ce s a zis in articol e adevarat consum sub 9 in oras nu am vazut pana acum (in weekend am intre 9 si 10) dar servici-casa zilnic scot intre 11 si 14 (depinde de vreme, aglomeratie etc) nu am mai avut diesel pana acum, dar imi place combinatia motor+cutie, trage bine, are cuplul f bun la 2000rpm (cutia schimba fix la 2000 cand nu calci pedala tare si mereu esti in cuplu) am si padele pe volan eu sunt super multumit si incantat de masina, puteam in aceeasi bani sa mi iau superb sau mondeo, cam cu aceelasi dotari, mi a placut mult mai mult mazda. nu mi se pare scumpa pt ce ofera, e cam la acelasi nivel cu concurenta
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Superba ca aspect, cuplu motor peste medie insa acceleratia cam dezamageste.