
Erou în misiune
Din când în când, producătorii auto lansează mașini spectaculoase, mașini care pot crește imaginea brandului și pot da naștere unor pasiuni arzătoare. În cazul Lexus, această mașină care și-a asumat misiunea de erou al gamei este coupe-ul LC.
-
pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05
Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.
-
Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22
Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.
-
nume, miercuri, 04.09.2019 18:55
Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?