
Taurii știu să zboare
Nu se întâmplă foarte des să plouă torențial atunci când ai ocazia de a testa cel mai rapid Lamborghini al momentului pe Transfăgărășan. Despre cât de bine știu să înoate taurii, dar și despre cât de bine știu să zboare, citiți în testul nostru cu Huracan Performante.
-
Sau, miercuri, 19.07.2017 11:52
@Tembelux Asa poti sa-ti faci flota de 25 Loganuri in culori diferite si castigi lunar 230k euro ;-P
-
Dodo, miercuri, 19.07.2017 12:50
@AM: Felicitari pt test; un model deosebit de la un producator de renume. La cat mai multe de acest gen!! PS: In ciuda faptului ca nu o sa-mi permit asa ceva niciodata, decat daca poate castig la loto ;)
-
Tembelus Rex, miercuri, 19.07.2017 12:57
sau si restul care vor mai da replici acide.....e OK masina nu are nimeni nimic cu ea ....atata doar ca e o masina de vis, putin sau deloc accesibila cititorilor automarket si nu numai......IDEEA ERA CA E O MASINA DE FITE, BASINI, FIGURI.....IMAGINE (din nou)......nu e o masina pe care o poti folosi zi de zi cum este spre exemplu un 911 (asta daca urati marcile japoneze)..... .oricine stie ca in viata de zi cu zi un 911 e mai practic decat un Ferrari sau Lamborghini....da de acord au farmecul lor....DAR....un Brabus sau o Supra iti ofera satisfactii mai mari (nu de dragul de a fi Gica contra)...pentru iubitorii de germane ....credeti ca un M3 sau un GTR si diferenta de bani in buzunar nu v-ar satisface?????.......hai sa fim seriosi .....lasati feelingul si RACHETELE....coborati cu picioarele pe pamant.......
-
Adrian C, miercuri, 19.07.2017 13:15
Frumos tauras. O masina de vis chiar daca mie mi-a placut mai mult prima generatie de Gallardo strict ca design. Cred ca si voi sunteti de acord ca nu e o masina de Romania. Chiar o distrugi pe drumurile noastre si e si incomoda la cate gropi trebuie sa suporti cu ea fiind foarte rigida. Si totusi daca iti place si ti-o permiti, cred ca ai si ceva bani sa o duci pe un circuit privat chiar si in Romania cum este Motorpark de la Adâncata.
-
Bik, miercuri, 19.07.2017 14:10
Au testat doar suspensiile probabil pe drumul ala...:)))
-
Barto, miercuri, 19.07.2017 15:12
Mai exista grupul VAG? Eu parca stiam ca se numesc Porsche acum...
-
Sau, miercuri, 19.07.2017 17:16
@ Tembelus Pai TU ai fost "acid". Eu ti-am dat o alternativa, la fel cum ai facut si TU. Acum depinde ce criterii te "satisfac. Poate nu doar timpii 0-100km/h. In plus 0-200 la LAmbo e mai rapid decat la GT-R. Ti-o spun ca fost fan GT-R. Pana nu au reusit sa demonstrreze minciuna cu 0-100km/h in 2-2.4 sec pt GT-R Nismo. In plus s-au facut de tot rasul la LeMans cu acel LMP1 FWD, care a fost batut de masini LMP2. Plus ca se vede ca tot e plasticos, interior, exterior. Si nu are un sunet al motorului care sa te "satisfaca" (apropo). E un sunet tocit si fad pt o masina supersport.
-
Sau, miercuri, 19.07.2017 17:21
Si nu-mi spune de GT-R tunate de 2000cp, fiindca e plin de Lambo de > 2000 cp (lejer). La 5.2l e o banalitate fata scoti 2000cp, fata de GT-R de 2000 cp, scos nu din 3.8 stock, ci cu stroker kit de 4.0-4.2l. PS Nu-s fan Lambo. Prefer Porsche 911 turbo s pt awd si McLaren 675 LT, care le rupe pe toate. Asa poti sa-ti iei un golf R si il tunezi la 600cp si se bate cu GT-R si iesi mai ieftin. Poti sa-ti iei si un Trabant si pui un motor potent si iesi si mai ieftin. Cunosc paradigma ta. Si eu gandeam la un moment dat ca tine. Numa bine si japonezul "Hai!"
-
S, miercuri, 19.07.2017 20:43
Lucrurile bune costa. Niciodata un E30 tunat de 1000cp nu o sa aibe "ACEL CEVA" pe care il are un Huracan de exemplu. Masinile iesite din fabrica care au fost gandite sport, emana asta prin toti porii, au participat o multime de oameni inteligenti, s-au facut enorm de multe calcule, teste, etc. Totul e pus cu precizie si fiecare piesa are rolul ei. Lasati voi masinile de duzina care au cate un motor modificat si sute de cai. Un super sau hyper car si cand sta pe loc arata bine.
-
gogu, marţi, 25.07.2017 11:31
voi va certati si istia de la automarket nici macar nu au facut ei testul, filmarile cu cele trei lombo apar mai pe la toate emisiunile tv auto
-
gogu, marţi, 25.07.2017 11:33
ps. facesa ca este un clip de promovare pentru Lamborghini Huracan Performante, pe Transfăgărășan
-
adi, miercuri, 25.04.2018 14:55
parca tot Laguna mea din 2012 e mai faina:)...mdah...super masina...pt cine isi permite...cu 234.000 de euro sincer mi-as cumpara un SUV gen TOUAREG sau VELAR pt iarna, si un Audi A5 pt vara. si m-ar costa vreo 150.000 de euro...cu restul de 80.000 de euro i-as pastra pentru intretinerea masinilor MULTA VREME!
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Interesant dar nu trebuie sa uitam ca si taurii care "zboara si inoata" si-o mai iau de la cate un matador, picador sau de ce nu ...toreador.....In plus de asta carnea de bovine are mult acid uric...incercati curcanul :).....Va dati seama ca la suma asta de bani iti poti face un parc auto de masini noi.....dar sa incercam o combinatie de masini exclusiviste in 234 000.....Un Nissan GTR (daca tot vreti sport) si un E -Klasse blindaj usor ....suna bine?