Honda Civic

1.0 Benzina Turbo (VTEC) 129CP Man6 Elegance Navi
4.1
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, marţi, 18 iulie

Grupa de foc

Ce schemă de joc folosești atunci când ai meci în cea mai grea grupă de la Mondiale, împotriva celor mai iubite echipe din competiție și pe un teren pe care adversarii tăi joacă de când s-a inventat fotbalul?

Așezi toată echipa în apărare și speri la un egal sau riști totul cu trei atacanți și ești suficient de nebun să crezi că vei marca și vei câștiga nu doar meciul, ci și publicul de partea ta?

O să vă las pe voi să judecați strategia celor de la Honda, care s-au aruncat recent în segmentul compact, adică cel pe care Volkswagen Golf ar putea să-l redenumească cum vrea el, la câți fani și clienți are în Europa.

Chiar și în acest context, Honda și-a pus toate speranțele în Civic, ajuns la a zecea generație mai nonconformist ca niciodată.

  • Hondânga, marţi, 18.07.2017 14:22

    Zici că-i tunata in vitan si fulgerata la castan

  • razvanis, marţi, 18.07.2017 15:11

    Astept comentariile aferente legate de capacitatea cilindrica. Fair play va rog, asa cum spurcati concurenta sa va vad si aici. Trigerred in 3, 2, 1 ...

  • Cyrus, marţi, 18.07.2017 15:15

    Daca tot dai o gramada de bani pe o masina noua, mai bine iei cu un motor mai potent, in cazul Civic - 1.5 turbo

  • andrei, marţi, 18.07.2017 16:12

    Design atragator la plusuri :) Masina este oribila si din fericire nu ne va zgaria retina, pentru ca se va vinde prost. De ce ar cupara cineva asa ceva? Pentru portbagaj?

  • Marius, marţi, 18.07.2017 16:53

    Uratenie in forma pura. Nicu eu nu cred ca se va vinde, ar trebui sa nu ai toate tiglele pe casa ca familist sa cumperi asa ceva...

  • Liviu, marţi, 18.07.2017 17:08

    @andrei E oribila pt tine. Gusturile difera. Mie mi se pare unul dintre cele mai frumoase compacte de pe piata, alaturi de noul Megane. Pun pariu ca preferi masinile cu design de anii 80 a la Golf.

  • marian, marţi, 18.07.2017 17:31

    Nu am inteles niciodata strategia acestui model in ultimii 20 ani si nici succesul lui relativ. Aspectul de "gandac SF turbo" care i-l puteam trece la categoria "ok, nu poti sa te c..i in gusturile oamenilor" era completat de niste motorizari complet depasite si mult prea gurmande pt. ce ofereau. Dar acest NOU MODEL recunosc ca mi-a atras atentia de la primele poze, are un aspect de masina "sport-street" cu usoare valente retro dar si original-moderne. Parca ar fi o masina tunata "elegant". Mi-ar fi placut sa o am in garajul meu pe cand jucam NFS primele variante. Mai mult de atat ,vad ca au luat-o pe drumul cel bun si cu motorizarile, probabil mai au ceva de lucru , dar e spre bine. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu motorizarile aspirate, dimpotriva , dar nu cele in 4 cilindri, nu le mai vad rostul atata timp cat tehnologia a evoluat asa de mult incat sa poata fi inlocuite si chiar depasite de motoare mult mai mici turbo. Cuplul era deja o mare problema pt. motoarele aspirate in 4 cilindri iar sunetul nu era nici el ceva cu care sa te "consolezi".

  • andrei, marţi, 18.07.2017 17:42

    @Liviu: daca te pricepi la masini la fel de mult ca la pariuri, stai jos.

  • @andrei, marţi, 18.07.2017 17:59

    Ce sa-i ceri lui Liviu...(comentariu moderat). Asa a fost si cu generatia anterioara, doar hipsteri si IT-isti le cumparau.

  • danutz9393, marţi, 18.07.2017 18:46

    Unde sunt construite Civic hatchback si sedan? Multumesc anticipat!

  • Moldovean, marţi, 18.07.2017 19:08

    @Andrei, nici mie nu prea îmi place, dar de vândut prost nu știu ce să zic. Deja am văzut multe în București pentru un model atât de proaspăt lansat. Majoritatea clienților nu stau pe site-urile auto sau, cel puțin, nu stau să se contrazică în comentarii.

  • @Moldovean, marţi, 18.07.2017 20:15

    Stai linistit, alea-s masinile de reprezentanta. Au o gramada si se plimba toata ziua prin Bucuresti. Cel putin la Honda din Pipera, pe langa care trec des in fiecare zi sunt 3-4 si nu se urca nici dracu' in ele.

  • Coco, marţi, 18.07.2017 20:19

    Este o mașină foarte reușită din multe puncte de vedere. Referitor la design nu sunt de acord cu cei care nu o apreciază. Pentru mine este o concepție tipică niponă, conform culturii lor de design ( mă refer la Honda ) și care are foarte multe avantaje raportat la formele sale. Singurele minusuri sunt în ordinea importantei - punctajul EuroNCAP care se pare că a fost rezultatul unei greșeli de proiectare la airbag și plasticele ieftine din interior. Prețul nu este un minus, nu este foarte mare raportat la ce oferă mașină în ansamblul ei ( oricum Honda că marcă se poziționează în zona superioară de preț aspect cunoscut ) iar noutățile tehnice și tehnologice sunt de ultimă generație. Este adevărat nu este o mașină pentru oricine pentru că necesită o anumită individualitate ( puțin prezentă în România ) și ceva cheltuieli pe care nu le recuperezi la înlocuirea generației...dar până atunci ai satisfacții majore care merită aceste costuri

  • Coco, marţi, 18.07.2017 20:23

    @danutz9393 Hatchback- UK, sedan-Turcia

  • Dragos, marţi, 18.07.2017 21:22

    Mie mi-a placut generatia anterioara si am zis sa astept noul model, sigur o sa fie o evolutie. Din pacate, m-am inselat, masina nu este deloc pe gusturile mele. Vechea generatie avea o anumita eleganta, asta are un design prea nelalocul lui.

  • mm, miercuri, 19.07.2017 12:21

    pretul cred ca-i ok avand in vedere nivelul de echipare, raportul putere masa bun, lucru probabil regasit in reprize chiar daca nu e cea mai tare la liniute, la protectia adultilor sta bine, aia cu plasticele e discutabila, as reprosa aruncatul comenzilor pe tableta (dar asta-i trendul) si in special lungimea prea mare, se vrea totusi o compacta.

  • Andy, miercuri, 19.07.2017 19:23

    Masina e corecta si pretul e bun daca studiezi toate dotarile care la altii sunt optionale. Din pacate Honda nu mai e ce era in trecut cand vine vorba de fiabilitate (sta inca bine, insa i-au luat-o destule firme inainte), fie ca vorbim de piata americana sau cea europeana, piete pe care se fac anual sondaje si statistici. Personal as alege oricand un i30 full cu automata cu dublu ambreiaj (Civic-ul mizeaza inca pe CVT pentru motorizarea mare) si 1.4 140 care cu promotia permanenta Hyundai (Honda in Romania nu prea ofera promotii in cazul modelelor noi) costa 19.100 euro.

  • Luc, joi, 20.07.2017 14:42

    Am fost in showroom, vazut, butonat. Nu-mi plac deloc materialele/pasticele de la interior, iar ergonomia/intuitivitatea sistemului de "infotainment" tinde spre 0, mi-a fost destul de greu sa navighez logica meniului este absurda, chiar daca in spate este de fapt un android. Orice ar zice cei care detin sau nu o honda, masina este scumpa. Eu am Honda ( Made in Turcia ), si nu am fost multumit de ce am vazut la noile generatii. Singura masina care chiar mi-a placut, a fost HR-V-ul ( Made in Mexic ), pana la urma nu are importanta unde se fabrica daca se rezpecta cu strictete controlul calitatii. Am avut GOLF7 inainte de Honda, Frabricat in Germania, si nu vreau sa mentionez lista de probleme avute in primii 20.000KM.

  • Un nene, marţi, 05.09.2017 03:34

    3 stele jumate la performante,la motorizare 4 stele. Daca testati o marca germana cu motor de 1 litru si sub 100 de cai,consum asemanator cu aceasta Honda etc,ii dadeati mai mult,asa...comparati motorul asta cu vechiul 1.8 si il taxati pentru asta.Dati nota pentru ce poate motorul,nu pentru comparatii cu alt motor. La performante 3 stele jumate ca face suta in nu stiu cat timp si restul sunt mai rapizi.Testati cu o aplicatie GPS,va asigur eu ca I30 si Ceed scot cu o secunda mai putin decat scrie in cartea tehnica si bag mana in foc ca este valabil acelasi lucru si cu Honda.