Între două lumi
Honda a lansat noul ZR-V în Europa, iar noi am fost la Barcelona pentru a-l conduce în premieră. Ne-am întors cu impresii de la volan, dar și cu un VIDEO în care îți explicăm cine este și ce vrea de la piața europeană.
-
nsrei, marţi, 20.06.2023 14:41
plus ca din fata aduce oarecum a ford kuga iar din spate a jeep compass. deci pas.... de doua ori
-
StM, marţi, 20.06.2023 21:19
deci iar suv, iar tractiune fata, iar struto camila care vrea sa para dar nu e. prefer un sedan corect sau un hatch cu ce trebuie. poate un crossover dar cu awd. iar partea cu "aproape premium" e ca si cum ai spune ca ai un morcov in dos si esti aproape gay. acolo ori e, ori nu e. asta cu aproape e poveste.
-
Banditos, miercuri, 21.06.2023 09:14
exceptand o parte dinre SUV-istii ce simt ca o mai mare cand volanesc asa ceva, pentru un anumit tip de consumator un SUV-crossover este ideal. Pana nu esti in situatia respectiva nu te va prinde "moda asta"
-
Oghi, joi, 22.06.2023 02:09
deci dai 42000 euro pentru un zr-v.. adica un civic cu 200kg mai greu, spatiu in spate mai mic(e o mica diferenta), portbagaj mai mic si aceasi motorizare.. FARA 4 X 4. Singurul avantaj e garda la sol. Nu ii inteleg pe cei de la Honda. Daca faceau civic ul cu 2 3 cm garda la sol mai marez era perfect.
-
@nsrei, joi, 22.06.2023 08:46
Iar te bagi în seamă ca să știm cât de limitat ești ? Întâi să vă luați SUV să îl vindeți că nu v-a convenit siguranța și poziția la volan și pe urmă să bengăniți ca niște oligofreni că nu aveți Voi nevoie. Lumea asta nu e compusă numai din proști deși văd că încercați să faceți prozeliți.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde