
Instigator
După ce a testat apetitul clienților săi pentru elemente premium cu Mondeo, Kuga sau Edge, Ford lansează un nou membru al familiei Vignale. Am testat noul Ford Fiesta Vignale pentru a vedea dacă se ridică la nivelul unor modele consacrate, precum Mini Cooper și Audi A1.
-
mm, miercuri, 21.03.2018 11:58
ciudata atitudinea ford cu seria vignale, mi-e greu sa cred ca finisajele premium vor compensa imaginea de marca de volum mai ales cand vorbim de aceeasia caroserie, cel putin seria ds de la citroen e lucrata si la table(pe ds 3 ati uitat sa-l mentionati la comparatie).
-
@mm, miercuri, 21.03.2018 12:51
sincer cred ca Vignale e peste DS-ul Citroenului. Am mers timp de o saptamana cu un DS5 si, desi mi-a placut, parca nu era la fel de "premium" ca un Mondeo Vignale. Asta a fost parerea mea la momentul respectiv. Arata super bine la exterior, are niste artificii de design interesante la interior, DAR inca apar plastice care sunt mai mult de C5 nu de DS5.
-
PMC, miercuri, 21.03.2018 12:57
Da, combinatia de marca de volum cu elemente premium nu ma incanta nici pe mine... Mai bine un volum bun decat volum cu pretentii, fortat.
-
Octavian, miercuri, 21.03.2018 13:47
"Pretul piperat" - cam tot ce a aparut nou in ultimul an are pretul piperat.
-
Scrooge, miercuri, 21.03.2018 15:01
20.400 si are cutie manuala ??...masina de oras....fie ea si un pic premium...nu merge....automata e singura solutie.
-
danutz9393, miercuri, 21.03.2018 16:21
Eu cred ca e o masina bine "plasata" in aceasta clasa a "subcompactelor premium". Sunt de acord, Ford nu are o istorie in zona premium, insa aceasta tentativa cu echipare premium a unui model de volum merita atentie. Iar Fiesta Vignale are destule avantaje in raport cu rivalii mentionati (A1, Mini si DS 3): calitatea comparabila, performante mai bune si pret mai mic.
-
Coco, miercuri, 21.03.2018 21:06
În domeniul segmentului B ( subcompact ) premium Ford nu are trecut, este în prezent dar nu prea va avea viitor pentru că nu este la nivelul concurenței...Audi și Mini aparțin altei culturi / lumi auto din sfera căreia Ford nu fece părete iar DS este o marcă originală și cu steiff care nu poate să se compare cu Ford care propune că soluție modelul de volum cu pretenții premium....cam subțire și forțat
-
xxx, joi, 22.03.2018 09:38
Arata foarte bine pe hârtie (oricum si fără aceste "îmbunătățiri" Fiesta este de luat in seama, mie îmi place mult), dar rămâne un Ford Fiesta poți sa-i pui si motor de avion daca vrei, tot Fiesta rămâne, segmentul de cumpărători este foarte restrâns.
-
Mihai, luni, 26.03.2018 16:22
Am vazut masina la SIAB. Are niste finisaje surprinzator de bune pentru un Ford. Singurul lucru de care sufera este imaginea. Oricum, eu prefer Fiesta ST, pe care de asemena am vazut-o la SIAB. Probabil ca are un pret similar cu Vignale.
-
adi, miercuri, 11.04.2018 11:47
din punct de vedere al motorizarii mi se pare foarte ok masina...de asemenea echiparea este foarte interesanta...din pacate nu este foarte confortabila masina iar la fiabilitate cam lasa de dorit (evident ma refer la vehiul fiesta, dar banuiesc ca si in cazul de fata lucrurile vor sta la fel)
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
oricat ar fi de bine echipat si de premium, la 20.400 ( pret cu reducerea inclusa !!! ) imi iau direct si fara sa ma gandesc de 2 ori varianta ST. nu stiu daca gamei fiesta i se preteaza un tratament luxury. inca o chestie pe care o am de comentat: de ce despre golf 6 s-a scris ca e un golf 5 cu facelift mai ales pt ca foloseste aceeasi platforma cu golf 5, dar despre aceasta fiesta, care foloseste aceeasi platforma cu generatia precedenta nimeni nu spune nimic? e practic aceeasi strategie cu cea a vw insa...... nu ma intelegeti gresit, imi place fordul, am si eu unul luat de nou din showroom, dar mi-ar placea ca judecatile sa se faca dupa aceleasi criterii pt toata lumea.