(R)Evoluție
Odată cu facelift-ul primit la începutul anului, Dacia Spring a trecut printr-o adevărată revoluție. Dar nu una completă, având în vedere că platforma a rămas neschimbată. Noi am condus noul Spring facelift în Franța, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video de la fața locului.
-
Bolnavul cu voturi multiple, vineri, 12.07.2024 11:16
Acum am mănuța ocupată dar să vezi câte voturi vă dau când termin...
-
Banditos, vineri, 12.07.2024 11:21
...manuteLE !
-
PMC, vineri, 12.07.2024 16:19
Incredibil... Jaful asta sa coste 21000. Wow...
-
Cretinul Dacia, vineri, 12.07.2024 19:48
În sfârșit un articol cu mașina mea preferată, cel mai bun BEV din lume, vinde_de rupe.... anul trecut. :)))))))))))))))
-
Matei, vineri, 12.07.2024 22:00
Îl cheamă Mână Iute.
-
oricine, luni, 15.07.2024 09:21
Ăsta da jurnalism în spiritul epocii pe care o trăim. Ni se spune de mașina producătorului de la Mioveni și de inginerii de aici care nu știu ce au făcut de parcă donfengul vopsit ar avea vreo treabă cu oamenii de acolo. În schimb nu ni se spune nimic despre faptul ( fiind produsă în china) dacă îi va crește sau nu prețul conform cerințelor UE de a finanța războiul pe care îl încălzesc și pe care vor să îl treacă la faza 2.
-
Flavius, luni, 15.07.2024 11:20
"Dacia Spring rămâne cea mai accesibilă electrică din Europa. În România, modelul mărcii de la Mioveni pornește de la 16.900 de euro. Mai obții un discount de la dealer, mai pui și subvenția Rabla Plus, de 5.000 de euro, așa că prețul de pornire poate să scadă destul de mult. Nivelul de echipare Extreme pornește de la 19.900 de euro. După bifarea unor dotări opționale, prețul mașinii testate de noi a urcat la 21.200 de euro. În tot acest timp, noul Citroen e-C3 pornește, la noi în țară, de la 23.300 de euro." Patetic este modul in care vreti s-o scoateti in fata Citroenului !!! 1- Versiunea de 16.900euro NU ARE NICI MACAE AER CONDITONAT(In Romania este inutilizabila) .Chiar daca se vorbeste de versiunile de baza , nu poti compara preturile pentru ca dotarile sunt foaaaarte diferite. Versiunea Dacia care are dotari similare cu versiunea de baza de la Citroen e aia " cu ceva dotari" care sare la 21.200 euro pretul DE ASTAZI -cu doar 2100euro mai putin decat Citroenul (nu aia de 16.900). 2-500euro de la Rabla primeste si Citroenul iar daca este sa vorbim despre discounturi Citroen castiga detasat! Dacia de regula iti mai da cate un pres in timp ce cu francezii se poate discuta de discounturi in bani. 3- In timp ce Dacia va creste in timp pretul pentru ca s-au introdus taxe vamale (deja s-a anuntat asta) Citroenul nu are aceasta problema fiind produs in Slovacia in fabrica in care s-au produs tripletii C1 , Peugeot 107 si Toyota Aygo-diferenta de pret se va reduce si mai mult . 4- Ce obtii pentru 2100 euro azi (maine mai putin) in plus de la Citroen E C3 : 5 locuri in loc de 4 , autonomie cu 50% mai mare (326 in loc de 225), putere cu 75% mai mare ( 113 in loc de 654) , viteza ceva mai mare (135km/h LIMITATA in loc de 125km/h storsi cu greu), acceleratie si demaraj mai bune 5.Incarcare D.C. STANDARD de 100kw in loc de 30 kw. contra cost.Incarcare AC standard la fel ( 7KW)dar optional se poate avea 11KW
-
Flavius, luni, 15.07.2024 11:28
La Dacia la 21.100 euro nu ai incarcare DC. Pentru aia mai platesti 600 euro suplimentar. Cat despre bagaje -e cam la fel: dacia 306l , Citroen 310. La spatiul oferit pasagerilor castiga detasat Citroenul0
-
PMC, luni, 15.07.2024 17:46
@Flavius, ai dreptate. Citroenul e o optiune infinit mai buna pt cine vrea electrocaZnica.
-
xxx, marţi, 16.07.2024 14:03
Un C3 electric model de baza YOU full (cu încărcare DC inclusa, este adevărat un pic mai ieftina cu aer condiționat manual ) 24352€. Varianta MAX (pentru obraz subțire roti de 17”) 27952€. Toate cu TVA fără rabla sau alte deduceri Ce sa zic, după mine, amândouă sunt mașini urate! Pentru restul fiecare își face calculul, nu este nimenea deținătorul soluției optime
-
@gunoaie electrice, joi, 18.07.2024 18:42
Ce mai face blackout-ul? Cum rămâne cu încărcarea peste noapte?!? Zic așa... pe termen lung... cam pe când nu veți mai putea să încărcați mizeria decât de acasă, în timpul zilelor în care nu mai folosiți mizeria! :)))))))))
-
@gunoaie electrice, marţi, 06.08.2024 22:16
-92% pt șpring în primele 6 luni YOY. ... and it's gone, pufff!!! :))))))))))))))
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Daca masina a primit o stea la testele NCAP, voi de ce i-ati dat 3 stele?