SUV-ul poporului

Publicat vineri, 06.06.2025 13:21 de Alexandru Monenciu, Foto: Dragoș Savu

Cel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video.

  • Matei_cel_nou, vineri, 06.06.2025 13:31

    Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.

  • Andrei, vineri, 06.06.2025 13:45

    Dacă e ceva ce nu-mi place la modelul actual e suprafața vitrată prea mica. Geamurile laterale ar fi trebuit sa fie mai jos cu vreo 5cm minim. Îi dă un aspect de furgoneta, din lateral. Un model reușit și popular. Sincer, 4x4 nu e tocmai necesar, poate de aceea nici nu e o prioritate pentru Dacia.

  • Yeti, vineri, 06.06.2025 14:57

    Da, stiu "astea sunt preturile in ziua de azi", dar ca sa numesti o masina "masina poporului" ar trebui ca orice om sa si-o permita.

  • Matei_cel_nou, vineri, 06.06.2025 17:30

    "Orice om" nu și-a permis niciodată o mașină, nici măcar adevărata mașină a poporului. Și nici nu își va permite.