Covor marocan
Citroen a organizat în Maroc testul noului C5 Aircross, cel mai mare SUV al său. Drumurile grele din nordul Africii au demonstrat că Citroen se întoarce la confortul care a consacrat brandul, mulțumită suspensiei care se simte ca un covor fermecat.
-
@automarket, marţi, 11.12.2018 12:32
ampatament 1360 mm? sigur?
-
nsn, marţi, 11.12.2018 12:32
hello! nu poate avea un ampatament asa mic...poate 2630 mm....
-
mircea, marţi, 11.12.2018 13:32
@Automarket @nsn Mulțumim pentru sesizare. Am corectat valoarea.
-
pipo, marţi, 11.12.2018 16:13
Imi place mult interiorul . In rest... acelasi nonsens pt. mine - SUV fara tractiune integrala. Vad ca e un trend solid asa deci trag concluzia ca ...nu mai sunt din peisaj...probabil varsta a inceput sa-si spuna cuvantul ,deci no comment in rest.
-
@pipo, marţi, 11.12.2018 17:26
In afara de a creste consumul si greutatea masinii pentru ce ar avea nevoie masina asta de tractiune integrala?
-
Fara alehas, marţi, 11.12.2018 22:45
@pipo Asa cum arata numele ei avem de a face cu un crossover. Dotata cu grip-control eu zic ca poate face un soft off-road cu motorizarea asta.
-
Anonim, miercuri, 12.12.2018 08:43
Masina nu arata rau dar marea problema este pretul mare de vanzare si pretul scazut la revanzare .
-
Nelu.Pantofaru, miercuri, 12.12.2018 14:20
Parerea mea e ca cei de la PSA au adoptat tractinuea 4x2 pentru ca si filosofia acestor SUV-uri sunt de un fel de MPV cu garda la sol mai ridicata. In plus, chestia ca nu are 4x4 este mai mult psihologica pentru ca din toate cunostintele mele cu masini 4x4 nici macar una din ele nu au iesit vreodata pe un drum forestier sau au solicitat tractiunea 4x4 doar iarna pe zapada, atat.
-
@Fara alehas, miercuri, 12.12.2018 17:05
Masinine astea ies de pe strada doar cand urca bordurile. Si n-au nevoie de 4x4 pentru asta.
-
Fara alehas, miercuri, 12.12.2018 18:57
@@ Fara alehas Absolut de acord. Acesta a foat si sensul celor mentionate de mine (drum forestier ori ,,urca bordurile,, , cum ai mentionat).
-
Fara alehas, miercuri, 12.12.2018 18:58
Erata: ,,fost,,
-
Citrozaur C5 contra 1 Airflatu, miercuri, 12.12.2018 20:43
Urât ca naiba cu furunculii ăia zborşiţi primprejur. Dacă mai sunt şi roşii, cum am văzut la varianta albă, zici că-s bube frecate de caldarâm. Pe de altă parte, dacă-i doar cazan de oraş, de ce dreaq i-au făcut garda aia la sol de 23 cm? Să poţi parca pe spaţiile verzi, printre boscheţi? Înălţătura asta dăunează grav consumului mai ales că are o aerodinamică de dulap
-
hazard, joi, 13.12.2018 07:42
4x4 nu e bun numai pentru offroad, poate reusiti o conexiune intre cei doi-trei neuroni si sa va dati seama de ce....
-
M, joi, 13.12.2018 13:45
hazard...….fii bun si ingaduitor cu noi si ne lumineaza tu, impartaseste-ne din cunoasterea ta.
-
Calingura, vineri, 14.12.2018 17:41
E bun sa iesi cu el din parcare fara sa mai dai zapada, e bun sa ai stabilitate mai trainica. Dar e si bun sa fie mai scump, mai greu, sa consume mai mult si sa ia din portbagaj.
-
eu, luni, 17.12.2018 09:46
Cum reusiti sa scoateti mereu consum dublu fata de ce se da in fisa, de la 4.7-4.9 sa reusesti un 8 % mi se pare ...
-
Marius, duminică, 23.06.2019 20:46
Eu am comandat deja una
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Un SUN interesant care are si o garda la sol buna: 23 cm. Mai interesanta pare insa varianta CITROEN C5 AIRCROSS PHEV, cu autonomie electrica de cca. 50 km care va apare undeva in 2019. Sa vedem insa si pretul.