
Navă spațială
Am condus noul Audi Q6 e-tron, în versiunea echipată cu două motoare electrice și 387 de cai putere. SUV-ul german propune mai multă tehnologie decât o navă spațială, dar și prețul este pe măsură. Mai multe, în rândurile următoare.
-
dan_grc, marţi, 15.10.2024 11:44
Până acum ceva ani nu exista Audi de 100k unde calitatea anumitor materiale sa nu fie ce trebuie, spor la vânzări.
-
:))), marţi, 15.10.2024 12:20
Fix cu EQB concureaza acest Q6 E-tron. :))))) Cat despre masina in sine... sunt sigur ca (inca) un model de 75.000+ de euro era fix ce ii lipsea pietei de electrice. Doar cu atat pot sa vina sefii aia cu salarii anuale de milioane de euro?
-
recesiune, marţi, 15.10.2024 13:26
s.a ajuns la o nesimtire obscena a preturilor, pana acum vreo 5 ani +100k era rezervat pt masini excentrice sau de performanta, acum e pt modele care se vor de familie.. probabil pt ca trebuie bani de la toata familia ca sa ti.o cumperi...
-
deputy, marţi, 15.10.2024 15:22
Nava spatiala cu bord de VW la care au agaugat cateva tablete in plus. cool. de pret nici nu trb sa mai vb....este spatial de-a dreptul!
-
Matei_cel_nou, marţi, 15.10.2024 20:35
Și inflația a fost grosolană în ultimii 5 ani, și veniturile au crescut. Cel puțin în zona căreia i se adresează masina asta.
-
aha, miercuri, 16.10.2024 09:20
Nava spatiala? Mai degraba DOA.
-
DanG, miercuri, 16.10.2024 13:40
@DanGRC Pana cum cativa ani nu gaseai materiale proaste pe A4, ce sa mai vorbim de AUDI-uri de 100000 Euro :-) Shrinkflation in toata regula, platesti mai mult si primesti mai putin. Subscriu la ce scriu cei de mai sus, fix de asta avea nevoie piata in acest moment: un SUV electric de 100000 euro care isi pierde 50% din valoare intr-un an de zile.
-
Matei_cel_nou, miercuri, 16.10.2024 14:30
Dacă își pierde 50% din valoare într-un an îmi iau și eu. Am dat 50k pe mașina mea, nouă, ce-i drept. Reality check: nu-și pierde 50% din valoare într-un an și asta se poate demonstra ușor. Dacă exagerezi în halul asta nu faci decât sa îți subminezi propriul argument
-
Cornel, joi, 17.10.2024 08:26
Cateva observatii: Care este nivelul de radiații emise de către bateria unei mașini electrice ?. Așa cum la telefoanele mobile există indicele S.A.R (Rata specifică de absorbție),mă întreb când va fi publicat indicele S.A.R. si de către producătorii de autoturisme. Electricgate probabil va fi cel mai mare scandal după dieselgate. Chiar nu se întreabă nimeni ce efecte are statul pe o baterie de 2 metrii pătrați timp de să zicem 5 ani?. Coloana ,colonul, dar și celelalte organe care ne stau la aproximativ 20-25 cm de o baterie (de minim 40kw maxim momentan 98kw). Inclusiv “iubiții” producători de hybride au montat bateria sub scaunul șoferului (sau al pasagerului- Mazda/Ford),dacă nu chiar în spatele banchetei (unde de obicei punem copii în scaune dedicate-vezi fostul Mondeo Hybrid). Ne gândim să economisim combustibil/bani, dar ce facem cu sănătatea?.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Chestia asta cu renunțarea la butoanele fizice și transferul funcțiilor lor pe ecran mi se pare o alegere foarte proastă din partea fabricanților. Practic la butoanele fizice te duci cu mâna direct la locul respectiv fără să fie nevoie să-ți abați privirea, la varianta touch screen, oricât ai fi de obișnuit cu poziția, tot te duci cu privirea sau, mai rău, trebuie să cauți în meniu. De exemplu, la un Volvo xc 60 pentru dezactivare start/stop trebuie să intri în vreo două meniuri, ori nu mi se pare normal să fie așa. În rest... chiar scumpă. Să zicem că la 104.000 prefer un Lexus RX 500 f sport, 2.4 hybrid. Altă viață! Și mai rămân și cu 2000 în buzunar.