
Al doilea descălecat
Renault Megane RS este reprezentantul constructorului francez în segmentul Hot Hatch-urilor compacte. Cu un comportament dinamic îmbunătățit și cu un propulsor nou, de 1.8 litri, modelul din Hexagon se adresează chiar și publicului tânăr, axat pe tehnologii. Am testat versiunea cu șasiu Sport și transmisie automată EDC.
-
PMC, miercuri, 24.10.2018 20:47
Bestiala masina. E wow oricat de partinitor ai fi fata de concurenta. Respect Renault!
-
Andrei, joi, 25.10.2018 08:46
Am condus un RS acum cativa ani pe un circuit F1. Foarte buna masina si te implica mult in condus. Frane, sasiu, directie, motor, totul bine. De interior nu imi aduc aminte absolut deloc, dar nici nu conteaza la genul asta de masina.
-
adi_10, joi, 25.10.2018 14:39
32.000 euro pret de pornire :))))))...da da stiu, are 280 de cai. ne ajuta f mult in trafic mai ales pe autostrada...UPSSS..stai ca noi nu prea avem asa ceva am uitat:)
-
Kirotractor, vineri, 26.10.2018 09:36
@adi_10: Cam ai dreptate cu autostrăzile-fantomă, dar prețul de pornire e 30.600 € pentru versiunea cu c.v. manuală - preferabilă după mine nu doar fiindcă-i ceva mai ușoară și bagă 255. :-) Deși părerea unanimă e că EDC-ul lui MRS4 e c-o clasă peste cel cam indecis de pe Clio RS. Comparativ cu scorurile din Vest, prețul *românesc* e oricum un adevărat chilipir, cu 20-30% mai mic - inclusiv suplimentul de numai 1.500 € pt EDC. Clar însă că nici cu discount nu va fi la noi un succes fulminant, chiar dac-ar rupe asfaltul pe Nurburgerking. :-) Culmea că nici la el acasă nu se va vinde grozav, *malus*-ul francez fiind criminal pentru segmentul *hot*. În rest, pînă l-oi conduce (poate), n-am ce adăuga comentariilor de la *prima descălecare*.
-
adi_10, vineri, 26.10.2018 11:08
@kirotractor - nu te pot contrazice, ceea ce vrei tu sa spui este ca "se poate si mai rau de atat" nu?Adica sa dai si mai multi bani pe o masina doar pt ca are multi cai sub capota. Este un subiect pe care pe mine ma deranjeaza, acela de a da dublu pe o masina doar pt ca atunci cand pleaca de pe loc ii lasi pe toti in urma. Da stiu, senzatia este frumoasa, dar pt mine tot un Renault ramane. si nu am nimic cu marca Renault, chiar conduc in Laguna 3 de care sunt f multumit. De aici si comentariul meu de mai sus, inca nu pot pricepe mania asta pentru caii putere si sumele foarte mari cerute pt astfel de masini. In rest, desi nu am condus ceva de genul, sunt convins ca senzatia este una interesanta atunci cand calci acceleratia. Toate cele bune!
-
Kirotractor, luni, 29.10.2018 13:16
@adi_10: Da, parțial și asta voiam să zic. Totuși, produsele diviziei Renault Sport nu cred c-ar trebui asimilate cu Renault-urile *simple*, din f. multe motive. E doar părerea mea poate și asta, clar - ca și-n și-n cazul tău, neinfluențată de faptul c-am posedat acu două decenii un Clio Williams. Deloc perfect -- cu fiabilitate vraiște :-) da-n fine, cumpărat SH devine discutabilă treaba -- însă cu o personalitate pregnantă ascunsă sub aspectul modest. ...În fine, nu-i loc aici de RS-povești - poate, cînd mi-oi scrie memoriile. :-)
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 23 maiFamilia extinsăMazda CX-80 a aterizat din nou la noi în redacție, doar că de data asta cu o motorizare foarte atractivă și interesantă. Mă refer aici la E-SKYACTIV D, care vine la pachet cu un motor diesel cu 6 cilindri, în linie, de 3.3 litri. Asta este pentru cei care susțin că zilele motorului diesel sunt numărate. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 16 maiSenzații tariOdată cu noua generație, BMW M5 a intrat într-o nouă eră. Cea a electrificării. Este primul M5 plug-in hybrid din istorie, o mașină care, dincolo de toate, promite să ofere senzații tari la fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.