
Oferta
Când a văzut că segmentul SUV-urilor mici devine atât de atractiv, Peugeot nu a putut sta cu mâinile în sân. A încropit repede o ofertă tentantă pentru toţi cei care nu vedeau altceva decât Nissan Juke.
-
vianu, joi, 23.10.2014 11:54
legat de plasticele tari...nici macar bordul nu stai toata ziua sa-l mangai (decat daca ai un fetish mai ciudat). Mie cel mai mult imi lipseste zona moale a manerelor (asa cum era la Dacia 1300). Pana la urma asta e zona cel mai des atinsa, nu?
-
Radu1, joi, 23.10.2014 12:13
Dupa ce am trecut de elefant...am evitat matreatza am reusit sa vad pozele...rusinica... Am urcat si eu intrun 2008, dar din pacate m-a fost foarte greu sa ma acomodez cu ceasurile ale cocotate asa sus.Plus ca in viraje se legana destul de mult si aveam impresia ca se ridica de spate. Plastice tari sau moi gasesti pe toate masinile, chiar si pe cele premium.Nu stai mereu sa le pipai.Pretul maricel pentru ceea ce ofera.
-
LauCalin, joi, 23.10.2014 14:30
Pana la urma este o masina care prinde la public si asta conteaza cel mai mult pentru Peugeot. Mai ales ca nu si-au revenit complet cu banii. Daca e sau nu buna... e o chestie pur subiectiva. Mie mi se pare o masina ok.
-
silviu, joi, 23.10.2014 15:21
are chiar 2004 mm latime asa cum apare in tabelul cu date tehnice? eu nu cred
-
vianu, joi, 23.10.2014 16:00
@silviu daca vei considera distanta dintre oglinzi, da, e corect
-
ioan, joi, 23.10.2014 17:45
plasticuri tari sub plansa toate au chiar si cele premium
-
LUCCI, joi, 23.10.2014 20:24
Frantuzeasca....La ,,Pret" ati dat 4,5 stele.Pt.....210000(douazeci si una de mii)euro care de fapt sunt 21000+900. Sa inteleg, conform punctajului obieciv(?), este chiar afacere sa dai banii pe un 2008. Oare, cam ce poti lua la 22000 de euro, cu 3,5 stele la capitolul ,,Pret"? 4,3 la total,ha,ha,ha..Cu volanul im poala, ha,ha,ha! P.S-Pt. dispe...baietii care nu vor conteni cu palmele rosii;n-am zis ca e o masina rea sau buna, am testat-o la reprezentanta, dar....sa plece DE LA 22000 euro pretul pt. echiparea decenta....ma scuzati!
-
Anonim, vineri, 24.10.2014 08:42
O masina interesanta cu un aspect placut . Pretul cam maricel si devalorizare mai accentuata fata de alte marci ca si minusuri in rest o masina ok .
-
teodor, marţi, 17.03.2015 19:21
este o masina destul de frumoasa si din cate stiu eu, PEUGEOT si FRANCEZII fac masini destul de bune din pct de vedere calitativ. De asemenea, pot spune ca pretul este destul de ok comparativ cu unii dintre concurenti.
-
cosmin, miercuri, 09.12.2015 11:53
motorul 1,6 blue hdi are implementat sistemul ad-blue sau e doar o coincidenta?
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Interesanta propunerea leului insa eu am o mare nelamurire legata de interior. Majoritatea masinilor de volum folosesc in partea inferioara (si in general in zonele fara butoane) plastic tare. In afara de VW si de producatorii premium cam asta e regula la toti producatorii. Deci sincer nu vad de ce se penalizeaza mereu acest lucru (la urma urmelor chiar AM spunea ca VW e in no man's land iar producatorii premium nu sunt un etalon pentru cei de volum pentru ca e clar ca vorbim de alte plaje de preturi si de alte pretentii din partea clientilor...).