Îngemănare
Am testat noul Mitsubishi ASX în Spania și am căutat diferențele între el și fratele său geamăn din Alianță. Am găsit câteva detalii esențiale pe care le-am detaliat în testul nostru și în clipul video.
-
Demis Ravasi, marţi, 28.02.2023 09:20
Renault Captur cu emblema de Mitsubishi !
-
ds, marţi, 28.02.2023 12:41
@nume... motor care de fapt este de 1.0 dar ăsta e altă mâncare de pește. Aici este vorba despre motorul aspirat de 1.6 care are 98 de cai și este în tandem cu cel electric de 49 cp. Totul bine și frumos. ...Dar până la preț, 35.100 e totuși cam mult...
-
nume, marţi, 28.02.2023 14:14
@ds, "Aici este vorba (...)". Unde aici? Scrie clar, alb pe negru, in textul de mai sus, ca "vom regăsi un motor aspirat de 90 de cai putere (...)". Ei bine, dupa cum spuneam anterior, acest motor aspirat de 90 de cai putere este, de fapt, un motor turbo de 91 de cai putere. Apropo, vad ca se face referire si la un motor "turbo de 130 de cai putere". Care-i acela? Ca el nu exista in oferta Mitsubishi. Japonezii ofera, pe langa versiunea HEV - care are alte valori decat cele enumerate in acest test, si varianta PHEV - despre care nu ni se ofera niciun fel de informatie, un MHEV cu 140 sau 158 CP. Acest MHEV ar trebui sa fie motorul "turbo de 130 de cai putere"? Sper ca macar reteta de paste aglio, olio e peperoncino e corecta, ca despre masina pe care ati condus-o nu aveti nici cea mai mica idee.
-
ds, marţi, 28.02.2023 14:44
@nume "aici" adică în articol. Ce e greu de înțeles? În schimb nu înțeleg cum ai dedus că este motor turbo din moment ce scrie negru pe alb că este aspirat de 1.6 cu patru cilindri în linie. Iar în ofertă chiar există un motor aspirat de 1.6
-
Kap, marţi, 28.02.2023 14:53
Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.
-
pipo, marţi, 28.02.2023 21:35
Penibila decizie luata de grup. Nu înțeleg, dai drumul la un concurent in Europa pt. Captur care mai si arata exact la fel dupa ce ca imparte toata tehnologia ! Care e spilu ? Înțeleg sa-l vinzi pe alte continente , unde Renault nu înseamnă mare lucru iar Mitsu poate ca da , dar aici ? Despre Mitsu ce sa zic, urât, foarte urât, sa ajungi aici dupa o asa istorie !
-
Mihai, miercuri, 01.03.2023 02:37
Ahaha. Atat de jepati incat nici macar nu s-au chinuit; au pus sigla cu 3 romburi si gata teapa. Mitsubishi a decazut masiv. De ce nu inchid brandul definitiv,ca oricum nu mai e nimic de capul lui din 2010 incoace.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iulieTest Drive Pericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.