250 de milimetri
La câteva luni de la debutul celei de-a treia generaţii a lui Hyundai Santa Fe, producătorul din Coreea de Sud a lansat o versiune mai mare a acestuia, intitulată "Grand". Pe cele două le despart 250 de milimetri. Să vedem cum se simte diferenţa pe drumurile din România.
-
Scrooge, joi, 28.08.2014 12:21
desi se vede clar progresul celor de la Hyundai, desi masina arata destul de bine nu pot sa exclam decat: "prea microbuz, prea ca la tara".
-
Andy, joi, 28.08.2014 13:27
@Gelu vorbim de o marca care pana acum vreo 10-15 ani era low-cost. Acum concureaza cu marci precum Skoda, Renault, Kia (desi sunt din acelasi grup) - adica cu marci de volum din categoria buget - si nu cu marci gen VW, Peugeot - marci de volum - si nici cu cele premium ca sa ofere motoare biturbo sau alte briz-brizuri. Vorbim de Europa. Per total pare reusita, pretul fiind corect pentru ceea ce ofera (desi muti vor fi tentati sa zica: "de banii astia iei...". La urma urmelor fiecare alege ce vrea si cu cat sunt mai multe oferte pe piata cu atat mai bine pentru toti consumatorii.
-
Suleyman Cunoscatoru, joi, 28.08.2014 13:32
Sunt curios ce priza va avea la publicul din Romania ?
-
mog, joi, 28.08.2014 13:34
culmea ca au un 3.0crdi v6 de ~240hp...dar e doar pe ix55/veracruz, care nici nu cred ca se mai vinde oficial la noi.
-
someone, joi, 28.08.2014 14:03
@ gelu...motorul asta chiar e biturbo
-
joe.giorgica, joi, 28.08.2014 21:47
evoluat ca aspect,dar ramas in urma la cutia de viteze, si calutii scrisi in cartea tehnica sunt ponei!.AM facut 300.000 cu vechiul santa fe. confortabila la drumul lungi[picat cutia automata la 280 mii/cost reparatie 2 mii euro],,apoi semne de turbina stricata[ulei scurgeri] si de cateva ori schimbate bujiile incandescente!..in rest,,totul ok
-
dan, vineri, 29.08.2014 11:43
@mog Ala nu era al lor, ci de la VM Motori, adica un pic de Fiat. De altfel, cam toate motoarele diesel pana la marea schimbare la fata a grupului Hyundai/Kia au fost de la VM Motori. Avand in vedere ca trendul e spre motorizari mai mici chiar si la ML sau X5, e arhisuficient. Problematica e cutia lor automata, destul de inceata in reactii pt vremurile de astazi, si modul in care coreeni apeleaza la diverse trucuri gen rapoarte lungi in cutie ca sa respecte normele de poluare fara a investi in sisteme sofisticate. Sunt masini normale pt oameni normali. Problema e ca pretul asta de 45.000 nu prea se mai pupa cu normaliatea, insa daca e sa ne gandim ca Mini cere absolut nejustificat si 30.000 E pe o masina si se vinde in draci, nimic nu ma mai mira.
-
Silviu, joi, 04.09.2014 16:50
O porcarie koreana !
-
mda, sâmbătă, 06.09.2014 22:15
9.8 urban? Ori glumiti ori l-ati injumatatit.
-
mihai, duminică, 15.02.2015 18:26
De ce aceasta masina care are un consum declarat de 7.6 iar consumul real al masinii,in realitate este de aproximativ 8%,diferenta fiind de mai putin de jumatate de litru,a primit doar 4.5 stele iar Audi A1 1.0 TFSI cu un consum declarat de sub 4.5% si care in realitate scoate undeva la 9% a primit acelasi punctaj,adica 4.5 stele.Sponsorizeaza mai bine Haudi,nu?Normal,cum altcumva sa-si mai vanda si ei carutele,pacalesc fraieri.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot -
DRIVE TEST | sâmbătă, 22 noiembrieSuperstarVolkswagen T-Roc a primit o nouă generație, astfel că acum este mult mai apropiat de frații săi Tiguan și Tayron. Noi am condus noul T-Roc în cadrul testelor internaționale de la Lisabona, iar mai jos îți spunem totul despre SUV-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Pacat ca nu ofera un motor mai potent, gen 2 litri diesel biturbo sau chiar un 3 litri diesel.