
Nissan Micra
Nonconformism
Într-o clasă dominată de conservatorism și de linii ușor de recunoscut, așa cum este segmentul B, este destul de dificil să evadezi și să aduci pe piață un produs fresh. Și mai mult decât atât, este dificil să ai curajul necesar să investești într-un produs minimalist și plin de nonconformism. Dar Nissan nu-i la prima abatere de acest gen.
Pe Juke il știți foarte bine și il recunoașteți pe stradă rapid. Fix așa o să se întâmple și cu Micra. Subcompacta niponă s-a transformat, asemeni calului din Harap Alb după ce a mâncat jăratic, din acel model plictisitor și fără forme într-un produs cu un design ieșit din tiparele segmentului B. Iar dacă stăm să analizăm succesul "Cocoșatului", noul Micra pășește pe cărări bine bătătorite.
Citeste si
-
4.6/5Am condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.1/5După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
4.3/5Temperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
4.5/5Noul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.5/5Peugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
Nissan, miercuri, 12.07.2017 13:58
Cine isi cumpara diesel pt mers in oras? In plus, Sandero are acelasi motor si platforma tehnica si este cu 25% mai ieftin. Nu va avea succes in Romania.B9D9
-
tractoras, miercuri, 12.07.2017 15:17
Da, diesel din nou. Nici nu am mai citit restul articolului. Diesel pe masini din aceasta clasa ?!?! Suntem defecti rau.
-
someone, miercuri, 12.07.2017 16:17
doua corectari: -nu cred ca puterea e dezvoltata la 4400 rpm -mazda 2 are motorizare diesel, doar ca nu sub 100cai pacat ca masinuta asta cu design aparte in clasa nu are niste motoare pe benzina cat de cat.......spun asta gandindu-ma la noua fiesta care are majoritatea gamei de motoare pe benzina de peste 100 cai
-
?, miercuri, 12.07.2017 16:46
Stiati ca o in varianta de echipare Tekna (de top) si la un pret de "doar" 18.000 euro masina asta nu are geamuri electrice spate? Si unii o mai compara cu Polo, Corsa sau Fiesta...
-
Coco, miercuri, 12.07.2017 18:09
O mașină reușită ca design...dar total nereușită în rest ( variante pe benzină )
-
elo, miercuri, 12.07.2017 19:03
@vianu: Pt ca treaba asta o fac doar publicatiile serioase, care investesc in aparatura de masurat. Aici nu e cazul , ca na... e mai eftin de insirat epitete si poezii. Sper sa vezi raspunsul meu pana intra omul de serviciu cu cenzura sa stearga comentariul. Intotdeauna doare adevarul, stiu.
-
StM, joi, 13.07.2017 09:46
Frumusica, dar cu minusuri considerabile. Maxim 90 hp la diesel cand vrei o masina dinamica, lipsa optiune geamuri electrice spate si lipsa cotiera, dotari de confort de bun simt. Tot Polo si Fiesta se vor lupta in clasa asta, alaturi de Clio. Si e pacat...
-
cineva@StM, joi, 13.07.2017 14:43
Am condus o versiune mai veche, tot diesel 90CP. Nu am simtit niciodata nevoia de mai multa putere. Si nu am menajat-o chiar deloc.
-
x, vineri, 14.07.2017 12:19
Toata lumea stie ca nu o sa se vanda... ca nu are geamuri electrice spate. Si o mai comparam si cu Sandero. Asa ziceau si de Juke, ca e ciudat, etc Si acuma se vinde chiar bine.
-
Tudor, vineri, 14.07.2017 13:25
Am vazut-o deja pe strada si arata chiar bine. Unii cred ca daca ei vor anumite dotari, toti vor si generalizeaza. Concluziile le tragem mai tarziu.
-
kim_vl, vineri, 14.07.2017 16:53
Eu fac parte din clientii care au comandat o Micra (0.9 benzina Tekna, neagra cu cateva elemente orange si cu tapiterie negru cu orange).
-
cineva, luni, 17.07.2017 13:52
Cum Kim, asa, fara geamuri electrice spate? :-) Enjoy!
-
kim_vl, marţi, 18.07.2017 01:53
@cineva La cum arata am trecut si peste impedimentul asta plus alte cateva (lipsa cutie automata, lipsa boxe si buzunare usi spate, lipsa manere sprijin spate, lipsa scaune incalzite pe tapiterie textila). Mai aveam ca varianta noua Fiesta, dar nu mi-a placut cum arata. Parca arata mai bine si generatia precedenta. Plus ca motoarele pe benzina de 1 litru au distributie pe curea, spre deosebire de 0.9 la Micra care este pe lant.
N-am inteles de ce nu faceti voi un 0-60km/h si o franare de la 100-0km/h ...n'ati fi primii....dar ar fi o informatie binevenita