MINI John Cooper Works Clubman facelift

John Cooper Works Clubman 2.0 litri 306 CP Aut8 All4
4.2
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai, luni, 13 aprilie

300+

Deschid cu grijă portiera, mă așez în scaun și apăs delicat butonul care pulsează în roșu pe mijlocul consolei centrale. În doar câteva clipe, de sub capotă răsună cei patru cilindri nerăbdători să-și arate forțele, în timp ce evacuarea bolborosește scurt.

Sentimentul de claustrofobie se instalează rapid, doar sunt într-un Mini, dar acest exemplar este unul cu adevărat special. Britanicul a trecut prin garajul John Cooper Works unde a primit atât un tratament estetic, dar mai ales o doză puternică de sportivitate aplicată direct la nivelul ADN-ului.

Rebelul din Oxford e și mai special: nu-i un Mini atât de mic pe cât te-ai aștepta, ci e un Mini compact cu forme de break și atitudine de golan. În rândurile următoare vă invit să faceți cunoștință cu Mini John Cooper Works Clubman facelift, unul dintre cele mai puternice modele disponibile în acest moment în oferta producătorului britanic.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 10:47

    Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 11:06

    *kg*

  • dany, luni, 13.04.2020 11:17

    Transformarea Mini dintr-o marca din care ramasese doar istoria in ceea ce este acum, ma face sa imi doresc ca si Jaguar & Land Rover sa ajunga in curtea BMW

  • Tatraurs, luni, 13.04.2020 15:13

    Trebuie sa iau urgent niste lectii de condus,"La finalul testului, computerul de bord a afișat valoarea de 7.9 litri/100 de kilometri",eu nu pot sa scot consumul asta nici cu un diesel de 1.6,cu un turbo ca in cazul de fata de 300cp ce sa mai zic.7.9l alergata un pic si pe la Titi Aur,eu zic sa aruncam dieselurile la gunoi,sa facem toate vapoarele turbo pe benzina.

  • adi_10, luni, 13.04.2020 17:49

    La exterior nu-mi displace, la interior scaunele sunt ce trebuie cum se spune, dar bordul nu-mi place absolut deloc. E chestie de gust si de preferinte, dar mie nu-mi place. Deci eu n-as da banii astia pe masina asta, daca dai peste 50.000 de euro pe o masina, macar sa iti placa totul la ea. Si nici de 306 cai nu am nevoie. nu sunt adeptul motoarelor de 1.2 si 75 de cai dar nici 306 cai pt Romanica nu mi se par necesari.

  • Aha, luni, 13.04.2020 19:09

    Daca tot as alege Mini as opta pentru Cooper S E All4 Countryman, adica hybrid. Cu pachet John Cooper Works te duce la 40.107 euro iar cu tichet rabla mai scazi vreo 4 mii de eur. Practic ajungi pe la 36.000.

  • fan skoda, luni, 13.04.2020 20:51

    O Fabia Rs e totusi mai frumoasa si mai sportiva,chiar daca si Mini e fumos si sportiv, parca tot Skoda e mai frumoasa si mai sportiva.

  • Kirotractor, marţi, 14.04.2020 11:31

    @fan-skodaq (ultimul, sigur clonat): Ai umor :-))) @dany: Mai prost ca JLR e greu de coborât cu fiabilitatea, dar nici Mini nu-s scutite de unele hibe. Nu chiar catastrofice acum (ca pe vremea motoarelor BMW-PSA tip THP), dar tot în raport cu prețurile zic că inacceptabile. @Adi_10: Subscriu -- la bănetul cerut, factorul *atracție* e cam debil. Și masa proprie de +1,5 tone e greu justificabilă, un Megane RS comparabil fiind mai ușurel -- măcar de-ar fi fost datorată vreunui sistem 4WD... Toyota Yars GR4 ar fi pt mine opțiunea preferabilă în segment -- și nu doar fiindcă-i mai ieftină cu vreo 10 mii €. P.S: Vecinul meu netam-nissan n-are net și mi-a spus să vă zic doar așa, ca să vă spun, :-) că el încă visează la un Nissan Sunny GTI-R Turbo 4WD din 91-92, cu *doar* 220 CP scoși din 2.000 cmc dar și mai ușor cu 260 kile ca Mini JCW.

  • PMC, marţi, 14.04.2020 13:39

    55k de iepuro? Du, liebe Gott... A-nnebunit lupu'...