Jeep Wrangler Unlimited

2.2 Diesel Turbo 200CP 4x4 Aut8 Rubicon
4.0
de Bogdan Mirică, luni, 16 iulie

Între sacru și profan

La mijlocul anilor 40, Willys înghițea tone de apă în sezonul ploios din Insulele Solomon sau Palau, aspira prin toate orificiile nisipul din nordul Africii, se lupta cu noroiul în Europa și chiar lua parte la debarcarea din Normandia. Toate aceste acte de eroism i-au adus americanului o decorație valoroasă, ceea ce l-a făcut unic în lume. În plus, soldații americani care l-au folosit pe frontul celui de-al doilea război mondial în toate locurile de mai sus au declarat că „era credincios ca un câine, puternic asemeni unui cal de povară și agil precum o capră de munte.”

Willys a ajuns în multe muzee din lume și chiar a jucat un rol important într-unul dintre cele mai iubite seriale din lume: Mash 4077.

Wrangler, strămoșul său cu acte, nu se mai luptă cu forțele inamice, dar onorează cu stoicism orice provocare în teren accidentat. Fie că vorbim de nisip, zăpadă, noroi sau pietre, Jeep Wrangler promite să te ducă oriunde. Pentru profani, inamicii contemporani sunt orașele aglomerate, prețul piperat și traficul infernal. Din fericire, noua generație dispune de o serie de arme de ultimă generație, care promit să te ajute în războiul nervilor, al prețurilor și al răbdării.

Am mers să testez noul Jeep Wrangler în cadrul evenimentului internațional organizat în Austria, pe o ploaie câinoasă, care ne-a udat până la piele, dar a modelat terenul perfect pentru un test cu unul dintre cele mai iubite modele off-road din lume.

  • rotila, luni, 16.07.2018 12:39

    profanii( ca ai adus vorba)sustin ca modelul cu patru usi este mai lung decat 4334 mm cumscrietii voi. n-are importanta.multi stiu putini cunosc. puteti sa stergeti postarea fara remuscari.

  • fritz, luni, 16.07.2018 13:17

    G-ul este mult mai luxos,adevarat,dar in off-road nu cred ca este atat de capabil precum un wrangler rubicon.

  • dan_grc, luni, 16.07.2018 13:51

    Unghiul de bracare este 12 metri, ceea ce este super, doar că unghiurile nu se măsoară în metri. În sfârsit, un model adevărat de teren tip "Jeep ".

  • Corocsenie Adrian, luni, 16.07.2018 16:24

    @fritz Cred ca glumesti ! Nu ai idee ce tehnologie 4x4 e pe G class.

  • bogdanm, luni, 16.07.2018 17:13

    @rotila Multumim de sesizare. S-a strecurat o greseala in selectarea versiunii.

  • joe, luni, 16.07.2018 18:47

    Banuiesc ca e motorul de Iveco,inbunatatiti.Acelasi de pe Alfa Romeo Stevlio. Nu degeaba inca mai razbat utilitarele Iveco prin Elvetia,Germania..(inca).

  • scamel, marţi, 17.07.2018 15:40

    @ joe motorul este stravechiul 2,2D de la mercedes .

  • dany, marţi, 17.07.2018 23:00

    daca masina asta e facuta pt autostrada inseamna ca ori eu ori autorul articolului are o perceptie gresita a notiunii... e ca si cum ai merge pe autostrada cu un panou PVC in bot... apropo, de ce nu scrieti niciodata coeficientul aerodinamic? ce CX are masina asta?

  • Laurentiu29, duminică, 05.08.2018 08:59

    Motorul este produs de VN Motori.....italian ca si cel de 2.8 de pe modelul anterior, initial 177 CP.....VM echipeaza diverse marci, inclusiv americane - Dogde, Chevrolet.....si nu de ieri de azi

  • costy, sâmbătă, 11.08.2018 12:52

    o marca legendara care pastreaza partea frontala si aparatorile de noroi de la miticul jeep din al doilea razboi mondial ..evident mai stilizate