Subaru Trezia
Noua viziune
Recesiunea a pus la grea încercare lumea auto. Au fost voci cu greutate care au dat şanse doar unui număr de maxim şase grupuri auto. Cu toate acestea, greul pare că a trecut, iar constructorii ţin să sfideze previziunile sumbre. Chiar şi cei mai mici producători au ţinut steagul sus şi au reuşit să îşi păstreze clienţii. Subaru este unul din exemple, fanii mărcii fiind foarte ataşaţi de ceea ce înseamnă performanţă şi tehnologie pentru brandul japonez. Perioada neagră a născut însă şi noi idei, noi segmente, ba chiar şi noi modele. Japonezii s-au conformat şi ei, apelând la ajutorul prietenilor mai mari de la Toyota, pentru a putea extinde rapid gama. A luat naştere un mini MPV simpatic, cu un nume ce rimează cu cel al unei flori, gata să aducă în curtea Subaru clienţi complet noi.
asta nu e subaru, e o toyota cu logo subaru in fata. Subaru e.... era ceva cu tractiune integrala, fara rame la geamuri si cu motoare boxer de minim 1500cmc...