Motor / Transmisie
În ţara noastră, Trezia este oferit cu o singură motorizare, care se poate dovedi perfectă pentru cei care caută un "benzinar” econom, de cilindree mică. Este vorba despre micul propulsor de 1.3 litri, cu patru cilindri, o unitate care prezintă caracteristicile unui motor normal aspirat. Cum se traduce asta în realitate? Cuplul motor este destul de modest şi este resimţit din plin la o turaţie mai înaltă. În cazul unităţii de 1.3 litri vorbim de 125 de Nm la 4000 de rotaţii. Puterea totală însumează 99 de cai şi pare a fi decentă pentru mezinul care cântăreşte cu puţin peste o tonă.
Motorul se dovedeşte fâşneţ în oraş, acolo unde poate face faţă provocărilor într-un ritm alert, însă devine ceva mai leneş în afara aglomerării urbane. Impulsul acceleraţiei la viteze mari se simte greu, la fel ca atunci când maşina este încărcată.
Pentru a exploata cum se cuvine resursele şi pentru a favoriza obţinerea unui consum redus, Subaru a instalat o transmisie manuală, etajată bine, cu o timonerie plăcută şi precisă. Cele şase rapoarte reprezintă un plus în segmentul în care toţi mizează pe cutii cu cinci trepte.
asta nu e subaru, e o toyota cu logo subaru in fata. Subaru e.... era ceva cu tractiune integrala, fara rame la geamuri si cu motoare boxer de minim 1500cmc...