SsangYong Korando

3.8
de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai, vineri, 4 noiembrie

Phoenix

În trecut, marca Ssangyong reuşea să devină faimoasă pentru că modelele create erau mereu pe primele locuri în topurile urâţeniei auto. Modele ca primul Korando, Musso, Rexton, Actyon, Kyron şi mai ales Rodius au fost celebre pentru imaginea "originală". Lăsând la o parte astepectul, Ssangyong producea o gamă de SUV-uri relativ capabile bazate pe o mecanică învechită furnizată de Mercedes-Benz. Au fost suficient de fiabile, dovadă ca şi astăzi există multe pe şoselele patriei. 

Marca ce ulterior avea să devină Ssangyong a apărut în 1964, după fuzionarea a două companii auto din Coreea de Sud. Hadonghwan Motor Company construia maşini de teren, autobuze şi camioane pentru armata americană. În 1986 compania a fost preluată de Ssangyong Group şi a devenit Ssangyong Motor Company. După parteneriatul iniţial cu Daimler, a mai trecut prin mâinile celor de la Daewoo şi a chinezilor de la SAIC, pentru ca, în 2009, să dea faliment. A fost preluată de indienii de la Mahindra, iar noul Korando este primul produs al reînviatei mărci Ssangyong.

  • cmg_george, vineri, 04.11.2011 17:36
    Mda

    Ce-mi place , ca baietii sunt macar cinstiti si recunosca, iata, ca pentru ei marca ii foarte importanta: Nu ne-a placut * Imagine de marcă

  • lorinczi.thomas, vineri, 04.11.2011 18:36
    frumoasa, cred ca ss se duce tot mai sus

    Inca nu vad cum ar fi in realitate.

  • rzn.ozn, vineri, 04.11.2011 22:21
    wow! Are CEAS!!! :))

    pt baietii de la automarket: pretuiti-va timpul mai mult!... asta e o masina care nu are nici o sansa la noi la romani. Nu e de noi masina asta, punct.

  • feedback, sâmbătă, 05.11.2011 03:42

    cand vezi astfel de masini parca apreciezi mai mult munca altor marci care lucreaza la fiecare detaliu. oricum pun pariu ca modelul asta nu avea greierasi asa cum au alte masini dupa cateva mii de km.

  • autofan, sâmbătă, 05.11.2011 09:12

    De ce va raportati numai la ix35 si tiguan cand mentionati performantele si pretul de achizitie? Numai astia exista pe piata? Renault Koleos 2.0 diesel 175 CP e chiar mai rafinat, are o curba de cuplu mult mai buna si acceleratie sub 10 secunde. In plus la 25.550 euro cu TVA (2000 euro reducere permanenta luata in calcul) e bogat in dotari. Are tren de rulare Nissan si e mai capabil in offroad mediu decat ix35 sau tiguan.

  • anakyn, sâmbătă, 05.11.2011 12:01
    @autofan

    autofan=renault de unde sti ca nissan e mai capabil in offroad decat IX35? ai fact tu drivetest.!?...habar n-ai ce vorbesti

  • gsy, 07, sâmbătă, 05.11.2011 18:38
    korando

    Lam vazut acum doua luni in Buftea parcat arata mai bine in realitate seamana cu santafe

  • autofan, luni, 07.11.2011 10:56
    @anakyn

    Conjugarea verbului "a sti"si cunostintele auto iti pun mari probleme. De unde stiu ca nissan e mai capabil in offroad decat ix35?! Sa fie oare faptul ca Nissan creaza sisteme 4x4 de pe vremea cand coreenii se ocupau doar de canalizari si constructia caselor din bambus??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cea profesionala si mai extinsa gama 4x4??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cele mai importante fan-cluburi 4x4??? Sa fie oare faptul ca sistemele 4x4 Nissan si-au demostrat performanta si fiabilitatea in cele mai dure conditii de pe mapamond???

  • tomita, luni, 07.11.2011 12:07
    @anakyn

    =)))))))))) tocmai ai furnizat perla anului 2011 la comentariile de la automarket. meriti un premiu. un drive cu un nissan 4x4 sa te mai dumiresti nitel cum e cu tractiunea lor integrala. se aplica si la masini offroad si pt asfalt.