SsangYong Korando
Phoenix
În trecut, marca Ssangyong reuşea să devină faimoasă pentru că modelele create erau mereu pe primele locuri în topurile urâţeniei auto. Modele ca primul Korando, Musso, Rexton, Actyon, Kyron şi mai ales Rodius au fost celebre pentru imaginea "originală". Lăsând la o parte astepectul, Ssangyong producea o gamă de SUV-uri relativ capabile bazate pe o mecanică învechită furnizată de Mercedes-Benz. Au fost suficient de fiabile, dovadă ca şi astăzi există multe pe şoselele patriei.
Marca ce ulterior avea să devină Ssangyong a apărut în 1964, după fuzionarea a două companii auto din Coreea de Sud. Hadonghwan Motor Company construia maşini de teren, autobuze şi camioane pentru armata americană. În 1986 compania a fost preluată de Ssangyong Group şi a devenit Ssangyong Motor Company. După parteneriatul iniţial cu Daimler, a mai trecut prin mâinile celor de la Daewoo şi a chinezilor de la SAIC, pentru ca, în 2009, să dea faliment. A fost preluată de indienii de la Mahindra, iar noul Korando este primul produs al reînviatei mărci Ssangyong.
Ce-mi place , ca baietii sunt macar cinstiti si recunosca, iata, ca pentru ei marca ii foarte importanta: Nu ne-a placut * Imagine de marcă