Motor / Transmisie
Motorul folosit de noul model Ssangyong este un turbodiesel propriu de doi litri denumit e-XDi200. Capacitatea cilindrică exactă este de 1.998 centimetri cubi, are distribuţie pe lanţ şi filtru de particule. Satisface normele Euro 5 şi este suficient de puternic. Coreenii au reuşit să scoată 175 CP la 4.000 rpm şi un cuplu de 360 Nm constant între 2.000 şi 3.000 rpm. Sunetul este diesel adevărat dar cuplul suficient te face să uiţi acest lucru şi să te bucuri de faptul că noul Korando atinge 100 km/h în mai puţin de zece secunde.
Transmisia poate fi automată sau manuală cu şase trepte. În cazul modelului testat de noi, am avut la dispoziţie cutia manuală. Aici, lucrurile nu stau la fel de bine. Levierul ar fi avut nevoie de ceva mai multă precizie, pentru că agaţă un pic, iar treptele 1 şi 2 sunt etajate mult prea scurt. Constructorul justifică acest lucru prin faptul că ai nevoie de o treaptă scurtă atunci când exploatezi maşina în off-road. Dar sunt puţini cei care îşi vor cumpăra un Korando pentru a explora terenurile accidentate. Majoritatea nu vor părăsi niciodata asfaltul, iar treapta întâi este scurtă şi enervantă în trafic. De accea, mai bine optăm pentru cutia automată.
Pentru cei care ştiu că nu vor folosi acest model în afara drumurilor amenajate, există şi o versiune 4x2 ca alternativă la cea cu tracţiune integrală permanentă. Nu există motorizare pe benzină şi nici alt motor diesel.
Ce-mi place , ca baietii sunt macar cinstiti si recunosca, iata, ca pentru ei marca ii foarte importanta: Nu ne-a placut * Imagine de marcă