SsangYong Korando

Motor / Transmisie

3.5

Motorul folosit de noul model Ssangyong este un turbodiesel propriu de doi litri denumit e-XDi200. Capacitatea cilindrică exactă este de 1.998 centimetri cubi, are distribuţie pe lanţ şi filtru de particule. Satisface normele Euro 5 şi este suficient de puternic. Coreenii au reuşit să scoată 175 CP la 4.000 rpm şi un cuplu de 360 Nm constant între 2.000 şi 3.000 rpm. Sunetul este diesel adevărat dar cuplul suficient te face să uiţi acest lucru şi să te bucuri de faptul că noul Korando atinge 100 km/h în mai puţin de zece secunde. 

Transmisia poate fi automată sau manuală cu şase trepte. În cazul modelului testat de noi, am avut la dispoziţie cutia manuală. Aici, lucrurile nu stau la fel de bine. Levierul ar fi avut nevoie de ceva mai multă precizie, pentru că agaţă un pic, iar treptele 1 şi 2 sunt etajate mult prea scurt. Constructorul justifică acest lucru prin faptul că ai nevoie de o treaptă scurtă atunci când exploatezi maşina în off-road. Dar sunt puţini cei care îşi vor cumpăra un Korando pentru a explora terenurile accidentate. Majoritatea nu vor părăsi niciodata asfaltul, iar treapta întâi este scurtă şi enervantă în trafic. De accea, mai bine optăm pentru cutia automată.

Pentru cei care ştiu că nu vor folosi acest model în afara drumurilor amenajate, există şi o versiune 4x2 ca alternativă la cea cu tracţiune integrală permanentă. Nu există motorizare pe benzină şi nici alt motor diesel.

  • cmg_george, vineri, 04.11.2011 17:36
    Mda

    Ce-mi place , ca baietii sunt macar cinstiti si recunosca, iata, ca pentru ei marca ii foarte importanta: Nu ne-a placut * Imagine de marcă

  • lorinczi.thomas, vineri, 04.11.2011 18:36
    frumoasa, cred ca ss se duce tot mai sus

    Inca nu vad cum ar fi in realitate.

  • rzn.ozn, vineri, 04.11.2011 22:21
    wow! Are CEAS!!! :))

    pt baietii de la automarket: pretuiti-va timpul mai mult!... asta e o masina care nu are nici o sansa la noi la romani. Nu e de noi masina asta, punct.

  • feedback, sâmbătă, 05.11.2011 03:42

    cand vezi astfel de masini parca apreciezi mai mult munca altor marci care lucreaza la fiecare detaliu. oricum pun pariu ca modelul asta nu avea greierasi asa cum au alte masini dupa cateva mii de km.

  • autofan, sâmbătă, 05.11.2011 09:12

    De ce va raportati numai la ix35 si tiguan cand mentionati performantele si pretul de achizitie? Numai astia exista pe piata? Renault Koleos 2.0 diesel 175 CP e chiar mai rafinat, are o curba de cuplu mult mai buna si acceleratie sub 10 secunde. In plus la 25.550 euro cu TVA (2000 euro reducere permanenta luata in calcul) e bogat in dotari. Are tren de rulare Nissan si e mai capabil in offroad mediu decat ix35 sau tiguan.

  • anakyn, sâmbătă, 05.11.2011 12:01
    @autofan

    autofan=renault de unde sti ca nissan e mai capabil in offroad decat IX35? ai fact tu drivetest.!?...habar n-ai ce vorbesti

  • gsy, 07, sâmbătă, 05.11.2011 18:38
    korando

    Lam vazut acum doua luni in Buftea parcat arata mai bine in realitate seamana cu santafe

  • autofan, luni, 07.11.2011 10:56
    @anakyn

    Conjugarea verbului "a sti"si cunostintele auto iti pun mari probleme. De unde stiu ca nissan e mai capabil in offroad decat ix35?! Sa fie oare faptul ca Nissan creaza sisteme 4x4 de pe vremea cand coreenii se ocupau doar de canalizari si constructia caselor din bambus??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cea profesionala si mai extinsa gama 4x4??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cele mai importante fan-cluburi 4x4??? Sa fie oare faptul ca sistemele 4x4 Nissan si-au demostrat performanta si fiabilitatea in cele mai dure conditii de pe mapamond???

  • tomita, luni, 07.11.2011 12:07
    @anakyn

    =)))))))))) tocmai ai furnizat perla anului 2011 la comentariile de la automarket. meriti un premiu. un drive cu un nissan 4x4 sa te mai dumiresti nitel cum e cu tractiunea lor integrala. se aplica si la masini offroad si pt asfalt.