Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD
3.9
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 22 august

Scrisoare de adio

Vine o vreme când marii sportivi se retrag din arenă. Vine o vreme când marii scriitori renunţă la peniţă, iar pictorii uită de pensulă şi şevalet. Vine o vreme când modele de succes se retrag în glorie pentru a lăsa locul celor mai tineri.

Dupa o carieră de succes, a venit vremea ca şi Mitsubishi Outlander sa oprească motorul şi să anunţe finalul. În urma sa vine o generaţie nouă, care va purta pe umeri greutatea numelui Outlander şi misiunea unui nou succes.

Pentru a fixa mai bine în memoria publicului ce a însemnat un Outlander de succes, am pregatit o ultimă întâlnire cu SUV-ul japonez.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.